פורים עוד שניה מגיע ואיתו האווריה ההיתולית אך לצד כל זאת ישנה גם עת רצון בשמיים. האר"י ז"ל משווה את יום הפורים  ליום הכיפורים בבחינת "כ-פורים".  היום בו אנו רועדים בפניו מתגמד כלפי היום שאנו מחכים לו כל השנה כדי לשמוח עד דלא ידע!

 


 

"סור מרע", הסינגל החדש עם הגרוב הממכר של הלהקה הכי יצירתית שנראתה באזורנו לאחרונה, בהחלט משתלב באווירה הפורימית. וכמו שפורים וכיפורים קשורים עמוק בניהם כך מגיעים חברי הלקה למסקנה בסוף השיר  "הכול ניגון אחד מושר", התואמת את ההרמוניה האופיינית כל כך ליהדות. אל הלהקה מצטרף קולו המסומפל של חסיד ברלסב הרב בזאנסון, כשברקע  כינור המייבב לו בסולו. כנראה שחברי הלקה הצליחו במשימתם, כי עם סיום השיר מצאתי את עצמי מזמזם שוב ושוב "סור מרע עשה טוב" בעודי רץ בקצב הגרוב ומחפש זקנות להעביר אותם את הכביש, או בהקשר לפורים מכפיל את הסכום למתנות לאביונים, רק לעשות טוב.

 

"א גרוסיע מציאה" הם חבורה מוכשרת של נגנים. שבכל חומר אותו הם מייצרים ניתן לשמוע את חדוות היצירה של היחד, את ההומור ואת השילוב הנדיר של סגנונות מוזיקאליים השונים זה מזה. למרות כל הסגנונות הנדירים התוצר הסופי ללא ספק משתייך לז'אנר היהודי עם טעם של פעם.

 

כעת נותר לנו רק לחכות בקוצר רוח לאלבום המלא, השני במספר, "התנועה לשחרור המיותר", פורים שמח.

 

כדי להיכנס לעולמם של ה"אגוריסעים" לחצו על הגזר בגפילטע פיש:www.groyse.com