כ-500 איש השתתפו היום (א) בצעדת ה"עדלאידע" המסורתית של ימי הפורים, שהתקיימה בקריית ארבע-חברון. הצעדה שיצאה ממרכז קריית ארבע בשעה 11:00 בבוקר והסתיימה במערת המכפלה - התקיימה תחת אבטחה כבדה של כוחות משטרה, צבא ומג"ב.

החגיגות ב"עדלאידע" כללו גם הרקדות ענק ברחבי היישובים, חידונים נושאי פרסים ותחרות תחפושות לילדי הישוב, יחד עם טרקטורונים, עגלות עם סוסים ובובות ענק.



בין הצועדים ניתן היה להבחין בראש המועצה מלאכי לוינגר ובתו שהתחפשה לפיה, במנהלת ארגון זכויות האדם ביש"ע, אורית סטרוק, ובדובר היישוב היהודי בחברון, נעם ארנון - שהתחפשו למנהיג לוב מועמר קדאפי ובפעיל הימין איתמר בן גביר שהתחפש לנשיא ארה"ב, ברק אובמה. תחפושת מעניינת נוספת שנצפתה בצעדה הייתה של מזכ"ל תנועת "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר.

"צעדת העדלאידע יצאה מקרית ארבע המתחדשת והמתפתחת והסתיימה במערת המכפלה שם נמצאים השורשים העתיקים ביותר של עם ישראל", אמר ראש מועצת קרית ארבע חברון, מלאכי לוינגר. "החיבור הזה ביום הפורים מסמל את הקשר של העם לשורשיו ומקרינה שמחה אמיתית לכל הארץ. העדלאידע השנה הייתה חגיגית במיוחד לרגל חגיגות 40 שנה להקמת קרית ארבע והתאפיינה בשלל תחפושות, מיצגים והרבה שמחה", הוסיף.