אלפים התכנסו אמש (שבת) באיתמר, שבוע אחרי הפיגוע הרצחני שאירע ביישוב וגבה את חייהם של חמשת בני משפחת פוגל, זאת כדי לשמח את המתיישבים ולחגוג יחד איתם את הפורים. לאחר קריאת המגילה התקיימה הרקדה ברחבת בית הכנסת של היישוב, אותה הוביל הזמר אהרן רזאל, עד השעות הקטנות של הלילה.

"הבנייה והאור הגדול הם שיכריעו את זרעו של עמלק. אנו כאן נוסיף לבנות", אמר אמש הרב האזורי לשומרון, הרב אליקים לבנון, אשר נשא דברים בפני החוגגים. "נגרש את הרוע ונחזק את כוחות הביטחון שיתפסו את המרצחים מיד ונדרוש גזר דין מוות כמי ששפכו את הדם הזה. לא נסתפק בפחות", הוסיף.

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, קרא ואמר "לכל העמלקים שפה מסביב, מבית פוריק, עוורתא ושכם. שאו עיניכם וראו איך עם ישראל יודע לקום מעפר". מסיקה הוסיף ואמר כי "אם בתוך שבוע אנחנו יכולים לקום ממצב של דכדוך ולשמוח - סימן שעם ישראל חי. איש לא יוכל לשבור אותנו. מנהיגינו צריכים ללמוד ממרדכי שלא כרע לפני הגויים, אלא עמד זקוף ולא נכנע להם. לא להתחשבן עם אובמה ולא עם הפלסטינים, אלא לעשות מה שטוב לעם ישראל בלבד".



בתוך כך, ביום שישי האחרון קיימה תנועת "ישראל שלי" מפגן תמיכה באנשי איתמר, כשעשרות רבות של פעילי התנועה הגיעו מתל אביב במספר אוטובוסים - לאיתמר. הפעילים חילקו ביישוב זרי פרחים רבים, מתנות, אביזרי תחפושת ותלבושות - כדי לחזק ולהתחזק עם ילדי היישוב. הפעילים עברו בין בתי הישוב ורקדו עם התושבים.

"היה מרגש לראות את מאות חברי "ישראל שלי" מכל רחבי הארץ שעזבו את החגיגות הפורים האישיות ובאו לחזק,לעודד ולשלוח מנות לתושבי איתמר ואף לשמח קצת את ילדיהם", אמר רפאל טרבלסי, מראשי התנועה. "אני רוצה להודות לכל מי שהשתתף במפגן הזה ולומר להם כי הם הצליחו להראות לכולם את ישראל היפה, שלנו".