כאלף תומכים ותלמידים הגיעו הבוקר (ג) לביתו של הרב דב ליאור, רבה של קריית-ארבע וראש ישיבת "ניר", זאת במחאה על צו המעצר אשר הוצא נגדו בחשד להסתה, בעקבות ההסכמה שהעניק לספר "תורת המלך".

כפי שפורסם בכיפה, לפני מספר ימים הגיע מפקד משטרת חברון אל ביתו של הרב ליאור והודיע לו כי הוצא נגדו צו מעצר בשל אי-הסכמתו להגיע לחקירה, אשר עניינה הבעת התמיכה של הרב ליאור בספר "תורת המלך", החשוד בהסתה לרצח. בתגובה טען נגדו הרב ליאור כי הוא "לא ישתתף בביזוי כבוד התורה" ולכן לא יגיע מיוזמתו לחקירת משטרה. "מדובר בניסיון לסתום פיות לרבנים", נימק.

הרב ליאור יצא אף הוא אל המפגינים, אשר קראו "די לרדיפת הרבנים" ודיברו בגנות הניסיונות להשתקת מי "שמוסרים את נפשם למען דעת תורה". בקריאות אל תומכיו אמר הבוקר הרב ליאור כי "לא ייתכן שבמדינת ישראל איזה פקידון במשרד המשפטים יכתיב לרבנים מה להגיד". עוד הוסיף הרב ליאור וקרא לראש הממשלה "שיתן הוראה חד משמעית להפסיק את הרדיפות המטופשות הללו".

"אנו לא שוללים את מדינת ישראל שהיא נס אלוקי, אך יש לנו בעיה עם דרך ההתנהלות שלה. יש כאן למעשה השפלה של כבוד התורה וניסיון לפגוע ברבנים, המביעים את דעתם על נושאים שעומדים על הפרק. לאף אחד אין עניין להתריס כנגד המדינה", אמר הרב ליאור אשר הוסיף וציין בדבריו כי "רבנים הם נבחרי ציבור שבאו לענות על שאלות המציקות לציבור. מדובר בנושאים בוערים הנוגעים באופן ישיר לכולנו וברור שעליהם אנחנו מחויבים להגיב".

הרב ליאור סיים את דבריו באומרו כי "שום הפחדה לא תמנע מאיתנו לומר את האמת. לא יסתמו לנו את הפה, לא תהיה רדיפה נגד כל אדם שאומר משהו שלא מתאים להשקפת עולם מסוימת. לא שמענו שחקרו את אנשי השמאל שהסיתו נגד המדינה".