ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר כי דבריו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט באשר לבלוק טכני מול הנשיא לאחר הבחירות אינם תואמים את המציאות, וכי מדובר בספין פוליטי.

כזכור, אתמול פורסם ב'כיפה' כי במהלך כינוס בשבת ברחובות אמר בנט כי הוא יפנה דקה לאחר הבחירות לנתניהו על מנת לבנות בלוק טכני מול הנשיא, כך שהבית היהודי והליכוד יהוו יחד מעין גוש חוסם לגוש השמאל ולמחנה הציוני, הצפוי כפי הנראה לקבל יותר מנדטים מאשר הליכוד.

אתמול בלילה הבהיר ראש הממשלה כי דבריו של בנט הינם ספין פוליטי ולא דבר המעוגן במציאות. "הבהרה חשובה", כתב נתניהו בפוסט בדף הפייסבוק שלו. "המושג "בלוק טכני" אינו קיים בשיטת הבחירות בישראל ולכן אין לו תוקף. אין דרך אחרת למנוע את הסכנה של ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י - אלא להצביע לליכוד".

במקביל, מנסה נתניהו למשוך את המצביעים המתכוונים להצביע למשה כחלון, זאת על מנת שיטת חיבוק הדב. "אם אבחר, משה כחלון יהיה שר האוצר בממשלתי ולא משנה כמה מנדטים ישיג בבחירות. תחת כהונתי כראש הממשלה נפעל יחד להוריד את מחירי הדיור, כפי שפעלנו יחד להוריד את מחירי הסלולר", כתב נתניהו אתמול.

"אני מקווה שכחלון יודיע סוף סוף שהוא תומך בממשלה בראשות הליכוד, ויפריך את הודעת מספר 2 שלו, יואב גלנט, שהוא ילך עם הרצוג. לכן, כדי להבטיח ממשלה לאומית שתדאג גם לביטחון וגם להורדת מחירי הדיור, הצביעו מחל".