"השטח של הבית היהודי מת", טענו אתמול אנשי סניף ירושלים של הבית היהודי בפגישה עם חברי כנסת של הבית היהודי - ניסן סלומינסקי, איילת שקד, מנכ"ל המפלגה ניר אורבך ובכירים נוספים, במשרדי מפעלי הציונות הדתית בכניסה לעיר ירושלים.

על רקע הבחירות, שיתקיימו בעוד פחות משבועיים, נפגשו אנשי סניף ירושלים עם בכירי הבית היהודי, בניסיון לפתור את הבעיות בין הצדדים. כזכור, לפני כחודש פורסם ב'כיפה' כי על אנשי סניף ירושלים הוצנח שי נתן כמנהל מערכת הבחירות בעיר, זאת בניגוד לעמדתם.

בפגישה אתמול ניסו הצדדים ליישר את ההדורים, ולנסות להעיר את השטח לקראת הבחירות. עם זאת, אנשי סניף ירושלים טענו כי התחושה בכל הארץ היא שהקסם של הבית היהודי נעלם, וכי השטח של הבית היהודי מת.

"20 אחוזים מהבוחרים הם אנשים מבוגרים שאם לא יביאו אותם לקלפי הם לא יצביעו, או שמפלגה אחרת תביא אותם לקלפי והם יצביעו עבור אותה מפלגה", אומרים בסניף וזועמים על הניסיון להשתלט לטעמם על הסניף לקראת הבחירות.

בפגישה השתתפו כאמור מספר חברי כנסת של הבית היהודי, וחלקם הודו כי המצב אינו במיטבו. “חלק מהח"כים חושבים שהעובדה שאוהבים אותם באינטרנט תביא להם מנדטים. הם טועים. השטח הוא מה שחשוב ביום הבחירות, והתחושה ברחבי הארץ קשה מאוד", אומרים בסניף ירושלים.