רציחתו המזעזעת של מנכ"ל החברה קדישא בחיפה אמש (א), בני הסה, הביאה את ראשי החברה מכל רחבי הארץ להודיע על הפסקת כל שירותי הקבורה, זאת "עד להודעה חדשה, עד שהמדינה תדאג ותגן על חברי הפורום".

מנכ"ל חברה קדישא בחיפה, בני הסה, נורה אמש למוות ברחוב, בפתח ביתו אשר בשדרות סיני בחיפה. הסה, בן 67 ואב לארבעה, היה מפקד יחידת הקבורה של פיקוד צפון וסגן אלוף במילואים. מחקירה ראשונית עולה כי הסה היה בכניסה לביתו, בעת שאלמוני ירה לעברו מספר יריות ונמלט. סיבת האירוע טרם התבררה.

בכינוס החירום ישתתפו ראשי כל החברה יחד עם השר לשירותי דת, יעקב מרגי, אשר הודיע כי ישתתף. "מנהלי חברות קדישא מאויימים מדי יום על ידי גורמים שונים, החל ממובילי נפטרים פרטיים, דרך קבלני מצבות וכלה לעיתים גם על ידי משפחות הנפטרים", אומר השר מרגי אשר קרא לגורמי האכיפה "לטפל בכובד ראש וביד קשה במפירי החוק, כדי לעקור תופעה זו מהשורש".

השר דניאל הרשקוביץ אשר הכיר את הסה לאורך שנים, מסר אתמול כי "הוא עשה רק צדקות עם החיים ועם המתים, כולם הכירו אותו וידעו מי הוא. כולנו ידענו על הסיפורים וניסיונות העבר לפגוע בו ובשלב מסוים המשטרה אבטחה אותו. אינני יודע איך נגמרה החקירה בנושא". השר הרשקוביץ אף הוסיף וציין כי במהלך השנתיים האחרונות היה נראה כי רמת האיומים על הסה פחתה וכי אין סכנה לחייו.