''הייתה לי הצעה חלופית לסנקציות הפליליות שנותנת מענה ופתרון לפני שמגיעים לסנקציות פליליות נגד בחורי הישיבות, אך ראש הממשלה בחר אחרת", כך טוענת מס' 2 במפלגת המחנה הציוני הבוקר (ג') ברדיו קול חי.

״כחלק מהיותינו מדינה יהודית חשוב לשמר את עולם הישיבות - אך צריך לעודד חרדים לצאת לשוק העבודה - לעודד ולא לכפות'', והוסיפה ''ראש הממשלה מבטיח לבטל את הסנקציות - אבל הוא תמך בזה כראש ממשלה. איך הוא יכול לומר שזה נכפה עליו?''.

עוד אמרה כי ''נדון בחוק הגיוס כמו על דברים אחרים - אחרי הבחירות עם כל השותפים הפוטנציאלים. אנחנו לא מבטיחים הבטחות שווא בשביל כמה קולות לפני בחירות שלא נקיים ביום שאחרי - אנחנו לא נתניהו''.

לבני אמרה שאחרי הבחירות הקודמות היא עדיפה את החרדים בממשלה במקום הבית היהודי. ״אני מקווה שהחרדים ימליצו על הרצוג להרכיב את הממשלה; הממשלה האחרונה הייתה בלי חרדים ואני התנגדתי לכניסתו של בנט במקום החרדים'', אמרה לבני.

לבני אף התייחסה לחילול יום הכיפורים במעון ראש הממשלה ואמרה כי 'אני צמה בכיפור. זה חג חשוב לי כמו לכל עם ישראל. אבל מתברר שגם היהדות אצל נתניהו זה פוליטיקה. קראתי את דו''ח מבקר המדינה על הזמנת החשמלאי ליום כיפור, והזדעזעתי, אני לא מדליקה את החשמל ביום כיפור, הדור הצעיר - הילדים שלנו הולכים לבית כנסת ביום כיפור'', ''אני אשה מסורתית וסבא שלי היה אדם דתי''.

על נאום נתניהו אמרה כי"נתניהו באמת מודאג מהגרעין האיראני אבל הנאום שלו בוושינגטון הוא התערבות בפוליטיקה האמריקאית כדי לגרוף קולות בישראל'. זה נאום פוליטי ולא מדיני''.

לבני אף הצהירה כי ''אבו מאזן לא יקבל ממני דברים שפוגעים בבטחון ישראל ובגושי ההתיישבות'', ואף אמרה כי ''אני והרצוג יכולים לעשות מצב שהעולם יהיה עם ישראל נגד החמאס ולא נגד ישראל''.