שר הבינוי אורי אריאל ביקר היום בישיבת ההסדר "אור עציון" ולאחר פגישה עם ראש הישיבה הרב דרוקמן קיים שיחה עם תלמידי הישיבה ותלמידי מכינת "אור מאופיר".

במהלך דבריו הדגיש השר אריאל כי "אנחנו יושבים כעת בחדר האוכל של ישיבת הסדר, מפאר ישיבות ההסדר. דרכו של ראש הישיבה הרב דרוקמן ודרכה של הישיבה בשירות צבאי הינה לכתחילה, וזוהי עיקר גאוותנו. לעומת זאת, אלי ישי אינו מחביא כלל את דעתו בנוגע לכך ומבחינת מפלגת "יחד" שירות לאומי וצבאי הם בבחינת בדיעבד רק למי שאינו מסוגל ללמוד תורה. זוהי לא דרכה של הציונות הדתית. אנו מאמינים שהמדינה הינה ראשית צמיחת גאולתנו. אני אמנם אוהב את אלי ישי ויוני שטבון מבחינה אישית, אבל צריך לומר בתקיפות שמפלגת יחד אינה ציונית ומי שמצביע להם פוגע קשות בציונות הדתית".

בנוסף, תקף אריאל את מפלגת הליכוד והדגיש כי "מפלגת השלטון משופעת בחברי כנסת דתיים שלצערנו לא פעלו נגד חוקי דת ומדינה זדוניים. עם כל הכבוד לשניים או שלושה חברי הכנסת הדתיים שבליכוד יש לזכור שהשפעתם על ראש הממשלה ודרכה של המפלגה הינה מזערית". עוד ציין אריאל כי "נשיא המדינה ריבלין כבר הודיע שאינו מתכוון להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על המפלגה הגדולה ביותר, אלא על בעל הסיכויים הגדולים ביותר להרכבת ממשלה וכולנו מבינים שזה יהיה בנימין נתניהו, ומניסיון העבר יש לנו סיבה אמיתית לחשוש שאם לא נהיה גדולים ומשמעותיים אז תקום ממשלת אחדות, הציבור כולו צריך לחשוש מהקמת ממשלת אחדות. לפיכך, חשוב שנהיה מפלגה גדולה ונחזק את ראש הממשלה המיועד מימין".

נפתלי קנדלר, מנכ"ל מוסדות "אור עציון": "אין זה סוד שישיבת אור עציון הינה הבית היהודי של הבית היהודי. השר אריאל פועל בשירות הציונות הדתית כבר שנים רבות ואנו מודים לו על הביקור וגאים תמיד לארח אותו בכל הזדמנות אפשרית".