מתקפה כמעט חסרת תקדים מצד השר אורי אריאל, יו"ר מפלגת תקומה ומקום 2 ברשימה המשותפת הבית היהודי תקומה נגד הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו בפני תלמידי ישיבה גבוהה במגדל העמק.

בשיחה שהעביר לתלמידים, ושתוכנה הגיע לידי 'כיפה' תוקף אריאל בחריפות את הליכוד וטוען כי הם משקרים כשהם טוענים שזה או נתניהו או הרצוג ולבני. "יש לנו ויכוח גדול מאוד עם הליכוד", אמר אריאל. "אני לא יכול להבין איך אנשים שמאמינים לדברים בהם אנו מאמינים מסוגלים להצביע למפלגה שהעומד בראשה אומר שתי מדינות לשני עמים".

"עולה על הדעת שבין הירדן לים יהיו שתי מדינות?!", שואל אריאל. "שאנחנו במו ידינו נאבד את שילה, את שכם, את חברון וכן הלאה? זה דבר שאי אפשר לשמוע אותו. יש לנו ויכוח על דברים נוספים בחקיקה ויש לנו ויכוח עם מי שמקפיא בפועל את הבניה בירושלים, ביהודה ושומרון".

צפו:

[embed][/embed]

אריאל התייחס לסיסמה 'או בוז'י וציפי או אני' שמוביל נתניהו בשבועות האחרונים ולטענותיו כי הליכוד צריכה להיות המפלגה הגדולה ביותר כדי שהנשיא יבחר בנתניהו להרכיב את הממשלה. "לא מיני ולא מקצתי", אומר אריאל. "הנשיא אמר בקולו שלא כך הדבר. הוא יטיל את הרכבת הממשלה על מי שיש לו יותר סיכויים להרכיב את הממשלה ולדעת כל הפרשנים ללא יוצא מן הכלל זה יהיה מר נתניהו. לא צריך להצביע לליכוד שאומר 'זה או אני או ציפי ובוז'י. זה לא נכון".

"כשבוחרים בבית היהודי נותנים פעם אחת קול למה שאנחנו מייצגים - לאמת ולתורה - ויחד עם זה מצביעים למפלגה שתמליץ על נתניהו כראש הממשלה הבא. הליכוד משתמש בסיסמאות האלו אבל זה הן לא נכונות".

בסיום ההקלטה שבידי 'כיפה' מתייחס אריאל להקפאה בפועל ביהודה ושומרון ולביקורו של נתניהו ביישוב עלי בשבוע שעבר. "מגיע ראש ממשלה לעלי, דבר יפה מאוד, אבל הוא לא מאפשר לבנות בעלי. אין מקום בעולם כולל בתימן או בסוריה שלא נותנים ליהודים לבנות בגלל שהוא יהודי. רק כאן, בארץ הקודש, בעיר הקודש ירושלים מעכבים את הבניה. בזה אפשר לבחור?!"