בנט הוכיח בשנים האחרונות שניתן להפוך את הרשתות החברתיות לכלי משפיע במיוחד ובבדיקות שנערכו לאחרונה נמצא שבנט הוא הפוליטיקאי שמחופש ביותר בגוגל.

נראה כי בנט לא מסתפק בכך, ובבדיקה של אתר להד"ם המנטר את פעילות הפוליטיקאים ברשתות החברתיות ובעיקר את הפוסטים אותם ערכו או מחקו, נמצא כי בנט גם במקום הראשון במספר הפוסטים אותם פרסם אך ערך ושינה לאחר מכן, יותר מפי שלוש מכל ח"כ אחר.

לפי הנתונים שאספו באתר, יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט, הוא אלוף העריכות כבר מתחילת שנת 2015 הוא שינה כבר יותר מ-120 סטטוסים. עוד בחמישייה הפותחת: יו"ר "המחנה הציוני" יצחק הרצוג, ח"כ אראל מרגלית, ח"כ איילת שקד וח"כ עליזה לביא. באתר מונים גם את מספר הפוסטים שנמחקו לחלוטין וראש הממשלה בנימין נתניהו כרגע בראש טבלת רשימת המחיקות עומד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יותר מ-20 מחיקות.

בנט מוביל גם במספר הפוסטים ליום, הוא כותב בממוצע 10 פוסטים שזה כמעט כפול מנתניהו שנמצא במקום השני בממוצע הפוסטים ליום. בשבוע האחרון בלבד כתב בנט 79 פוסטים מתוכם ערך 36.

כמות העריכות והפוסטים של בנט מלמדים על החשיבות העצומה שהוא מעניק לרשתות החברתיות דבר המתבטא כאמור הן בכמות והן בהקפדה על כל מילה המתפרסמת בהן.

כזכור, בתחילת הקמפיין הסביר בנט בדף הפייסבוק שלו על היכולת לעקוף את המדיה הקלאסית באמצעות הפרסום והשיתוף של עשרות אלפי העוקבים של העמוד שלו שערכם המצטבר עולה על הרייטינג של כלי התקשורת הגדולים.