אתמול התקיים בישיבת "אור עציון" אירוע השקת פרויקט הנדל"ן "כרמי הנדיב". מאחורי הפרויקט עומדות חברות הנדל"ן הותיקות ציפחה אינטרנשיונל ורוטשטיין שהקימו שותפות מיוחדת לטובת הפרויקט

פרויקט "כרמי הנדיב" ממוקם במרכז הארץ על קרקע פרטית, בין כפר ורבורג לבאר טוביה, בסמוך לכביש 6 ובמרחק של 3 דקות מיער באר טוביה המתפרס על שטח של כ- 1,000 דונם. הפרויקט המתוכנן יכלול כ- 3,000 דירות, ובשלב א' ייבנו כ- 220 דירות במפרט פרימיום, בשיטת הבניה הירוקה, דירות מרווחות עם סוכות גדולות בנות 2.5 עד 6 חדרים. שלב זה משווק בשיתוף פעולה עם ישיבת "אור עציון", באופן שבוגרי וידידי הישיבה, יהוו את הגרעין המייסד של הפרויקט. מיקום הפרויקט מהווה הזדמנות נדלן למגורים בלב הארץ בסמיכות למוסדות חינוך איכותיים הנמצאים ברדיוס הקרוב יד בנימין, מרכז שפירא, כרם ביבנה, אולפנת בהר"ן ועוד.

האירוע אמש התקיים במעמד ראש מוסדות "אור עציון", הרב חיים דרוקמן שליט"א, שר הבינוי אורי אריאל, סגן שר החינוך אבי וורצמן, ראש ישיבת "כרם ביבנה" הרב מרדכי גרינברג, ראש עיריית קרית מלאכי אליהו זוהר, מ"מ ראש העיר שמעון חזן, ראש כולל "ארץ חמדה" הרב יוסף כרמל, הרב פרופ' יגאל שפרן, הרב פרופ' אברהם שטינברג, הרב אשר בנימיני ראש כולל בגרעין התורני, מנכ"ל עיריית קרית מלאכי אל"מ במיל תמיר היזמי, בכירי סקטור נדל"ן בנק פועלים, נציגי משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן המלווים את הפרוייקט, אדריכלי הפרויקט, סמי טיטו ממשרד האדריכלים הבינלאומי ומתכנני ערים, יו"ר חברת רוטשטיין סעדה עוזרי ומנכ"ל החברה אבישי בן חיים, יו"ר חברת ציפחה אינטרנשיונל עורך הדין ר' שלום וסרטייל ועוד רבים. הערב החל בקוקטייל חגיגי והרמת כוסית, וכלל הופעה של אמן הכינור לארי ברנד.

על הקשר המיוחד בין הפרויקט ובין ישיבת "אור עציון" ניתן היה לשמוע מכל הדוברים באירוע שציינו כי מלבד הקרבה הפיזית, קיימת שותפות אמתית בין "כרמי הנדיב" ובין בוגרי הישיבה למען הצלחת הפרויקט ויצירת קהילה חדשה שהחלה עוד לפני שנים עם הקמת הגרעין התורני במקום.

שר הבינוי, אורי אריאל, ציין כי מדובר בפרויקט עם פוטנציאל אדיר, בלב אזור הנמצא בתנופת פיתוח חסרת תקדים. "זו בשורה לזוגות הצעירים שיוכלו לרכוש דירה איכותית במחיר טוב. אנו נמשיך לשווק עשרות אלפי דירות בכל רחבי הארץ כדי להוזיל את מחיר הדיור, אנו מודים לקב"ה וליזמים על בניית פרויקט אדיר ממדים זה. אשרי האזור שנתברך בכזה פרויקט ובכאלו יזמים" אמר השר אריאל.

ראש עיריית קרית מלאכי גם היה בין המברכים. הוא התחייב כי יעשה כל שנדרש כדי לזרז את הליכי בניית הפרויקט ולקדם אותו. "שבע שנות התכנון וקבלת ההיתרים הסתיימו. עכשיו מתחילות שבע השנים הטובות. נקדם יחד את השכונה ליצירת אבן שואבת למצוינות בסביבה כולה. עיריית קרית מלאכי נותנת לכם את ברכת הדרך".