בעוד החרד"לים יוצאים נגד חוק הגיור ומבטיחים לבטל אותו מכיוון שהוא חוק 'אנטי דתי' התבטא יו"ר הבית היהודי בעד החוק אותו הוא קידם לאחר ששונו בו סעיפים והוכנסה וועדת ההיגוי של הרבנים למערכת ההחלטות.

בביקור בכפר הנוער הדתי הודיות התייחס בנט שגם החזיק בקדנציה החולפת בתיק הדתות לסוגיית הגיור שעוררה בזמנו סערה רבה: "אנחנו נוקטים במגוון פעילויות כדי להקל על תהליך הגיור. לא נגענו בעניינים ההלכתיים, אבל ללא ספק שיפרנו את חווית המתגיירים, ואני מאמין שדווקא פה בהודיות מרגישים את זה הכי טוב".

אחד התלמידים שהוריו נשארו באתיופיה שאל את השר שגם משמש כשר לענייני ירושלים והתפוצות לגביי הכוונות של הבית היהודי לטפל בשארית היהודים שנשארו באתיופיה ובארצות אחרות. "אני מבטיח שניקח את הנושא הזה לתשומת ליבנו, חשוב לנו לאחד את האבות, האימהות וכל המשפחות שנשארו בגולה" השיב בנט, "בשביל זה אנחנו נמצאים פה בארץ".

בנוסף ציין בנט, כי "אנחנו נמצאים בתקופת בחירות וזאת העת בה אנו קובעים את השנים הקרובות של המדינה וכיצד היא תראה. חשוב לנו שהמדינה שלנו תהיה מדינת היהודים, מדינה ששייכת לעם ישראל. אסור לנו לחשוב על להעביר אפילו סנטימטר אחד לערבים, שכן למדנו מהעבר". בנוסף ציין בנט כי "עשרות שנים ההנהגה הישראלית לקחה שטחים והעבירה לערבים. אנחנו המפלגה היחידה שמתנגדת להקמת מדינה פלסטינית בארץ שלנו. אנחנו דורשים שוויון הזדמנות בישראל, כל נער ונערה כמוכם, לא משנה איפה נולדו ואיפה הם גרים בארץ - שיקבלו הזדמנות שווה, ואת זה אנחנו הולכים לקדם".