סניף ירושלים של מפלגת הבית היהודי הודיע כי לא ייקח חלק בפעילות מטה הבחירות של המפלגה לאחר שהוצנח עליהם לדבריהם מטה בחירות חיצוני לעיר.

לדברי חגית משה, פעילה משמעותית בסניף שהייתה מועמדת בפריימריז במקום המיועד למשוריין חברי המרכז, מדובר בהחלטה מוטעית שתעלה למפלגה במנדטים. “בגלל שסניף ירושלים הוא סניף גדול החליטה ההנהלה בתל אביב שמביאים לנו בייביסיטר. הביאו מישהו מאלעד שצריך להפעיל ווייז כדי למצוא את הדרך לשכונות במקום לנצל את הידע שלנו ואת הקשרים שלנו להביא אנשים לבחירות”.

"זה הזוי. בשום עיר בארץ לא הצניחו אדם מבחוץ אבל כאן נוח להם להביא את האנשים שלהם. החלטתנו שאם כך מתייחסים אלינו לא ניהיה חלק מזה. אם לא חושבים שיש לנו כוח להעיף אנשים מהשכונות להצביע זה יהיה המחיר. במקום לקחת את החוזקות שלנו הביאו שוב את החברים שלהם, וזה יגבה מחיר בירושלים. זה יעלה במנדטים למפלגה".

"הם לא מבינים שכך לא מנצחים בירושלים", אומרת משה. “אני גרה בשכונת רמות ואין משפחה דתית לאומית שאני לא מכירה. אף אחד לא יכול לבוא מבחוץ ולומר לי מי יהיה הרכז ברמות. זה הזוי לגמרי. הם לא מבינים עניין. צריך לחבר את האוכלוסיות, כל שכונה זו עיר משלה וצריך להכיר את האזורים. אי אפשר להתייחס לירושלים כמובלעת. בנט מוכיח שהוא מנותק מהשטח. הוא מביא כוכבי ריאלטי ושוכח את השטח. אולי לא מתנצלים אבל חוזרים שוב ושוב על אותן הטעויות".

גורמים בבית היהודי מסרו בתגובה: "איציק משה וחבורתו פועלים כבר תקופה ארוכה נגד הבית היהודי. זו לא הפעם הראשונה בה הם הולכים נגד המפלגה. זה קרה גם בבחירות לעיריית ירושלים וזה קרה בעוד אירועים רבים. מעבר לכותרות בכלי התקשורת אין לפעולה זו שום משמעות נוספת".