מהומה בכנס בחירות בתיכון בתל אביב לאחר שיו"ר הבית היהודי נפתלי בנט רמז כי ישנה תופעת גניבות רכבים במגזר הערבי. במהלך הכנס שהתקיים במרכז להעצמת האזרח בהשתתפות משרד החינוך, בו השתתפו מאות תלמידי תיכון שיצביעו בבחירות הקרובות בפעם הראשונה.

במהלך הכנס אמר בנט כי "מי שניסה לטייל בנגב בשנים האחרונות יודע שהוא לא יכול להשאיר אוטו ליד המכתש הקטן, או ליד אחד הנחלים כי בוודאות יפרצו לתוך האוטו ויגנבו. גם בפתח תקווה וגם בגליל גונבים לחקלאים את הטרקטורים", הוסיף בנט. "גם להר הזיתים ולהר הצופים אתה לא יכול להגיע כבר. בכל כפר ערבי ועיר ערבית אי אפשר להיכנס וזה פוגע קודם כל בערבים, כי מדינת ישראל החליטה ששלטון חוק זה אולי בתל אביב, חיפה ורעננה אבל לא במקומות האלו".

דבריו של בנט הרגיזו חלק מהתלמידים הערבים במקום והם החלו להביע מחאה קולנית נגד השר, וחלקם יחד עם תומכי השמאל - פעילי מר"צ, בחר לעזוב את האולם. בתגובה החלו תומכיו של יו"ר הבית היהודי לקרוא לו קריאות עידוד. בנט עצמו פנה אל הצעירים שנטשו ואמר: "זה תמיד הדרך של השמאל לברוח, תברחו, אנחנו לא בורחים! מי שרוצה לברוח שיברח, מי שרוצה להישאר ולהילחם יישאר ויילחם".

בנט חזר והצהיר בנאומו, כי מפלגתו תדרוש את תיק ביטחון הפנים עבור איילת שקד כתנאי כניסה לממשלה.

מהבית היהודי לא נמסרה תגובה