אלי אוחנה פרש, ושוב מאשימים את הבית היהודי בגזענות.

אני לא יודע אם בכלל יש טעם להשיב לאנשים האלה, שהעובדות לא מעניינות אותם, וכמה שיסבירו להם שההתנגדות לאוחנה היא לא מסיבות גזעניות, יתקלו בתגובה "זהו, אז פרסי".

אז הסברנו להם שגם אם בנט היה משרין כדורגלן אשכנזי היינו מתנגדים. ללא הועיל. זהו, אז פרסי.

אז הסברנו להם שכולנו תומכים בלב שלם ברב בן דהן, באיילת שקד, בשולי מועלם, בזבולן כלפה, במשה סלומון. גם זה לא עזר. כל הנ"ל משוכנזים.

אתם יודעים מה? אפשר לקחת אחד ממחנה-יהודה. אני לא יודע מה דעותיו המדיניות של רמי לוי, אבל אם יתברר שדעותיו ימניות ויחסו ליהדות חיובי, אפשר היה לשריין אותו ולא היו מתנגדים. הנה, איש ממחנה-יהודה. אנו יכולים להכיל.

כי רמי לוי עשה הרבה בחיים שלו, יש לו נסיון, והוא יודע לעשות. אבל אלי אוחנה לא עשה שום דבר בחיים. כל החיים הוא רק בזבז את זמנו ואת זמנם של הצופים במשחקי כדורגל.

ודי ברור לי שאפילו במחנה-יהודה מבינים את זה. כל אלה שאוחנה הוא אליל נעוריהם, הם מספיק אינטלגנטים כדי להבין שיש הבדל בין כוכב כדורגל לבין פוליטיקאי. לכנסת הם בוחרים בדרך כלל ברב עובדיה יוסף.

הגזעני האמיתי הוא מי שמזלזל באינטלגנציה של אנשי מחנה-יהודה, וחושב שהם ישלחו כדורגלן לכנסת.

כלומר: הגזעני היחיד כאן הוא קלוגהפט. גזעני שיודע לעבוד מצוין עם אשכנזים, אבל מזלזל באינטלגנציה של ספרדים.

נ.ב. קלוגהפט הוא לא הגזעני היחיד. כל אלה שמאשימים היום את הבית היהודי בגזענות - גם הם גזענים. נדמה להם שלקבל ספרדי זה אומר לקבל כדורגלן, ושהספרדים אוהבים רק כדורגלנים.