שאלת השימוש בשריונים זוכה לתשובה חלקית. בראיון לאיילה חסון ברשת ב' שטח הבוקר (ה') בנט את טענותיו כנגד העיתונאים ודיבר על תכניותיו בנוגע לקמפיין. הוא הצהיר כי יש לו עוד שלושה שריונים והוא מתכוון לעשות שריון לפחות בחלקם. הוא סירב לומר את מי ישריין אך אמר כי השריונים יהיו ככל הנראה חילונים.

כזכור, על פי חוקת המפלגה רשימת הבית היהודי לבחירות הקרובות תוכל להיסגר רק לאחר השריונים של בנט ואחריהם השריונים לנשים. במפלגה ממתינים להחלטתו של היו"ר כדי לדעת את המיקום הסופי של המועמדים השונים. החלטתו של בנט להשתמש ככל הנראה בשריונים יכולה לשנות באופן דרמטי את מבנה הרשימה.

בתשובה לשאלה מה דעתו על הרשימה של הבית היהודי הוא השיב לה בכעס, כי הוא מתנגד להגדרה זו והוסיף, כי אם הבית היהודי הוא ימין קיצוני רוב הצעירים במדינה הם ימין קיצוני, על פי הסקרים שמלמדים על התמיכה הגבוהה במפלגה בקרב הצעירים (יותר מ-50% מתחת לגיל 24).

בנט התייחס גם לדיבורים על איחוד עם הליכוד ואמר נחרצות, כי "לא יהיה איחוד עם הליכוד. אנחנו מפלגה מאד שונה משאר המפלגות, אנו נגד מדינה פלשתינית ונגד שחרור מחבלים ואין לנו צורך כזה אלא אם השמאל היה מתאחד והיה סיכון שבוז'י יהיה ראש הממשלה".

"אני לומד דבר מרתק על התקשורת הישראלית בשגרה הכל בסדר אבל ב"מאני טיים" קודם הבחירות התקשורת חושפת את שיניה ויורדת מהפסים", הלין בנט על המתקפה כנגד הבית היהודי בכלי התקשורת והכריז כי גילה דרך לעקוף את התקשורת הממוסדת דרך הפייסבוק עם 400 אלף העוקבים שלו.