התקשורת פתחה במתקפה על הבית היהודי. בכל יום היא שולפת מהבוידעם התבטאות ישנה של מועמד בבית היהודי. מתברר שאנשי הבית היהודי מעזים, לא עלינו, להביע דעות שאצל השמאלנים לא אוהבים לשמוע. השמאלנים אוהבים להזכיר לאנשי הבית היהודי שהם העזו לחשוב כמו שלא מקובל אצל השמאל. וזה באמת חטא חמור.

איך מגיב הבית היהודי? הוא עומד על דעתו? הוא אומר לשמאלנים שלא הם יחליטו עבור מועמדיו כיצד לחשוב? חלילה. הרבה יותר קל להתנצל.

למשל, בשמאל גילו ששרה אליאש הביעה את דעתה נגד גיוס בנות. ובאמת, שומו שמים. הייתכן? שראש אולפנא תביע את דעתה נגד גיוס בנות? חס וחלילה. בנט מיהר להתנצל ולהזכיר ששרה אליאש ממילא לא במקום ריאלי.

התקשורת לא התייאשה. היא חיטטה בבוידעם וגילתה שאביחי בוארון כתב פעם שכל יהודי מקוה לראות את בית המקדש בהר הבית. וזה באמת חוצפה. יהודי שרוצה שיבנו את המקדש? איך יעלה על הדעת? שוב מיהר בנט להתנצל, ולהזכיר שאביחי בוארון לא במקום ריאלי.

וכאן הופיע הקש ששבר את גב הגמל. התברר שבצלאל סמוטריץ ארגן פעם מחאה נגד מצעד התועבה. בנט בבעיה, בצלאל סמוטריץ במקום ריאלי. בנט מיהר לשלוח את סמוטריץ להתנצל.

ובאמת, איך יעלה על הדעת שאנחנו נעז לחשוב באופן שהשמאלנים לא מרשים? אנחנו ממש מתנצלים. בפעם הבאה לא נחשוב בלי רישיון.

אז כמו שאומר בנט: אנחנו ממש ממש ממש מתנצלים. לא התכוונו להיות דתיים. יצא לנו. אנחנו לא באמת מתכוונים למה שאנחנו אומרים. וודאי שלא נעמוד מאחורי דעתנו אם אתם תחליטו שלא ראוי לחשוב כך.

מתנצלים מתנצלים מתנצלים.

סליחה.