נפתלי בנט לא מתנצל. לאחר שהבוקר (ג') פורסמה בגלי צה"ל הקלטה של המועמדת במקום ה-17 ברשימת הבית היהודי שרה אליאש, בה היא נשמעה אומרת שאין לבנות מה לחפש בצבא, נפתלי בנט מגיב וטוען שגל"ץ מפרסמים רק דברים שפוגעים בבית היהודי.

כשהוא מתייג בטוויטר את כתב גל"ץ ענבל תמיר שפרסם את ציטוטיה של אליאש, פרסם בנט מספר תמונות של מועמדים וציטוטים שנויים במחלוקת שלהם, כשהוא מצייץ "גם מעניין. אבל גל״צ לא יעשו מזה אייטם".

בין היתר פורסם ציטוט של פרופסור יוסי יונה, הממוקם במקום ה-23 ברשימת 'העבודה' כשהוא אומר "”אני מודה שאני לא מתחבר למילה הזאת. ציונות. היא לא מבטת את מי שאני".

בנוסף, הובאו ציטוטים של סתיו שפיר שאומרת "התקווה הוא שיר גזעני", זוהיר בהלול, הממוקם במקום ה17 ב'עבודה' שאומר הזהות הפלסטינית שלנו חזקה מזו הישראלית", ומירב מיכאלי הממוקמת במקום ה-9 במפלגת העבודה שמצוטטת "לא לשלוח ילדים לצבא".

"אנחנו מתכבדים להציג בשידור חי את רשימת העבודה לכנסת", כתב בנט ככותרת לתמונות.

במקביל, פנה בנט במכללת ספיר לנשיא לשעבר יצחק נבון והפציר לו שלא לאפשר ל'עבודה' להציב אותו במקום ה-120 ברשימתה, המקום הייצוגי. "אני פונה ליצחק נבון , הנשיא לשעבר שלנו שאני מעריך אותו מאוד, שעכשיו שמעתי שהוא מעוניין לשים את שמו במקום 120 ברשימת המערך", אמר בנט.

"אל תעשה זאת. אל תשים את שמך יחד עם מירב מיכאלי שאומרת שאסור לשלוח ילדים לצבא כל עוד יש כיבוש. אל תשים את שמך יחד עם יוסי יונה שאמר שצריך לאחד את יום הנכבה עם יום הזיכרון ויום השואה . אל תשים את שמך במפלגה שעוד בכירה בה, סתיו שפיר, לא רוצה להשמיע את ההמנון המדינה כי הוא גזעני והוא רק טוב ליהודים. ועם זוהיר בהלול שאומר שהזהות שלו יותר פלסטינית מישראלית. זה לא מחנה ציוני. זוהי לא ציונות. אל תשים את שמך במקום כזה. הם איבדו את הדרך! אני קורא לנשיא אל תשים שמך על רשימה נגד הציונות".

[embed][/embed]