כבוד למגזר. בין 53 הלוחמים שיקבלו עיטורים וצל"שים נמצאים שני תלמידי ישיבות הסדר - מתניה מגורי ויהודה וישליצקי. מגורי הינו בוגר ישיבת ההסדר ביפו, ווישליצקי הינו תלמיד בישיבת ההסדר בבית שאן.

סמל יהודה ווישליצקי, לוחם שריון בחטיבה 188, הוא אחד מארבעה לוחמים בסדיר שיקבלו את צל"ש הרמטכ"ל כפי שדיווח הערב (ב') דובר צה"ל.

יהודה, מירושלים במקור, הוא תלמיד ישיבת ההסדר בבית שאן שאף נישא לפני כשלושה חודשים והעתיק את מגוריו לבית שאן בה למד הן בישיבה התיכונית (רגבים) והן בישיבת ההסדר. וישליצקי הינו בנו של הרב אלישע וישליצקי.

"בתאריך 20.07.2014 זיהה סמל יהודה ווישליצקי כי מפקד המחלקה נפצע. יהודה חילץ את מפקדו מתא המפקד, השכיב אותו בטנק והנחה את התותחן כיצד לטפל בו. לאחר מכן, תפס את מקום המפקד והזעיק פינוי תוך חיפוי על פעולת חוליית הפינוי. לאחר שהבין את תמונת הקרב נטל יהודה פיקוד על הטנק , שב אל שדה הקרב ומילא תפקיד מפקד טנק וטען- קשר במשך לילה שלם " נכתב בהודעת דובר צה"ל.

הרב שלמה שושן ראש ישיבת ההסדר בבית שאן בירך את יהודה על זכייתו ואמר "יהודה בחור נמרץ וחייכן, מאיר פנים לכל אדם, חדור כולו בתורת ארץ ישראל המחברת בין לימוד התורה לעולם המעשה.זכה לעמוד תחת החופה לפני שלושה חודשים וקבע את ביתו בבית שאן מתוך רצון להמשיך בה את לימוד התורה והשליחות החינוכית והחברתית של ישיבתנו. אך טבעי שזכה לקבל את צל"ש הרמטכ"ל, ואנו שמחים איתו ומברכים על כך".

איגוד ישיבות ההסדר בירך את מקבלי הצל"שים ובהם את יהודה וישליצקי תלמיד ישיבת ההסדר בבית שאן ואת מתניה מגורי בוגר ישיבת ההסדר ביפו. איתן עוזרי מנכ"ל האיגוד אומר כי "הישיבות מחנכות למסירות נפש בקרב מתוך עוצמתו של בית המדרש ומכוחה של תורה"