האם יתקיימו פריימריז בבית היהודי בקרוב? על רקע אישור מועד הפריימריז בליכוד, שיערכו ב-6 לינואר 2015, גם בבית היהודי נערכים לבחירות כלליות שיערכו במוקדם או במאוחר והכריזו כי בשבוע הבא יבחרו חברים לוועדת בחירות. שבעת חברי וועדת הבחירות יבחרו בידי חברי מרכז המפלגה כבר ביום רביעי הבא.

בבית היהודי מבהירים כי הם כרגע לא החליטו על עריכת פריימריז במפלגה בעתיד הקרוב אך יחד עם זאת מסבירים כי בשל הפריימריז בליכוד ייתכן כי המערכת כולה תקלע לסחרור ועל כן חייבים להיות מוכנים לבאות. “עקב הבחירות המתוכננות בליכוד, שבוע בא תיבחר ועדת הבחירות, אין כרגע שום תכנון להמשך", נמסר ל'כיפה'.

בתוך כך, במפלגה מתרוצצות שמועות לגבי עריכת פריימריז בבית היהודי כבר בדצמבר הקרוב. חבר סניף ירושלים בבית היהודי ואחד המתנגדים הגדולים לחוקת הבית היהודי שאושרה לפני כחודשיים, אברהם צימרינג, זועם על כך שלטענתו בנט מתכחש לסיכומים אודות השינויים בחוקה בוועדה בראשות יצחק לוי וטוען כי הוא מתכוון לבצע מחטף.

“בנט רוצה לגנוב את המפלגה. הוא איש שלא דובר אמת", הוא זועם. “הוא רוצה להקים ועדת בחירות בלי שאושרו השינויים בחוקה ומשקר אותי. הוא חתום על הסכם וכעת מתכחש לו. צריך להעיף אותו מהבית היהודי. הבחירות הם בלוף אחד גדול. זה אדם שמפחד להתמודד בבחירות. אני ממליץ לא להאמין לאף מילה שלו. עשינו הסכם ציבורי למרות שהיה עלינו לחץ ועכשיו הוא מתכחש לסיכום. הוא רואה את הבית היהודי כ'בית בנט'. אפנה לבית משפט ואתבע אותו על נזקים אישיים. אני קורא לרב לוי להתפטר מראשות הועדה לשינוי החוקה כי מה שעושים כאן זה שקר וכזב".