המהלך החדש מהווה המשך ישיר למהפכת הבנקאות ההיברידית של הבנק, ששמה את הבנקאי האישי בסניף, במרכז מערכת היחסים עם הלקוחות, כאשר האמצעים הדיגיטליים מהווים פלטפורמה ליצירת קשר ישיר, בזמינות גבוהה ובנוחות מרבית, בין הבנקאי והלקוח. מטרת המהלך היא להעלות את השירות האישי ללקוחות הבנק מדרגה נוספת, ולשדרג את חווית השירות של הלקוח, בכל נקודות ההשקה עם הבנק.

בין השרותים שיושקו בקרוב -
"מסביב לשעון" - מענה טלפוני אנושי שיפעל בכל לילה (להוציא ליל שבת) עד לשעת פתיחת הסניפים בבוקר, ויסייע ללקוחות במקרים דחופים.

החזר הוצאות ללקוחות חדשים - במסגרת הטבות ההצטרפות ללקוחות חדשים, יעניק הבנק, למי שיפתחו חשבון חדש ויעבירו אליו את משכורתם, החזר עמלות עו"ש, ניירות-ערך ומט"ח, עד לגובה של 500 ₪ בשנה, ולמשך שלוש שנים. ההחזר יתבצע לחשבון העו"ש או לכרטיס האשראי "מזרחי-טפחות" של הלקוח.

טפחות עד הבית - שירות ייחודי ללקוחות המשכנתא של טפחות, שבמסגרתו הבנק יעשה עבורם את כל "הריצות" והסידורים הקשורים בתהליך המשכנתא כמו: רישום זכויות ברשם המשכונות, הוצאת נסח טאבו, רישום המשכנתא בטאבו ועוד, וזאת במחיר עלות.

משכנתא בחופשה - שמחות ואירועים משפחתיים עשויים להגדיל באופן פתאומי את ההוצאות החודשיות של משק הבית. לקוחות משכנתא שיזדקקו לכך, יוכלו לקבל מהבנק "חופשה" קצרה של חודש עד שלושה חודשים, ולדחות באופן מלא או חלקי את החזרי ההלוואה.

נטוורקינג ומכללה לעסקים - במסגרת פעילותו הענפה של מזרחי-טפחות מול סקטור העסקים הבינוניים והקטנים, יתקיימו בסניפי הבנק ברחבי הארץ אירועי "נטוורקינג", אליהם יוזמנו בעלי עסקים שונים מהמרחב הגיאוגרפי שבו פועל הסניף. באמצעות המפגשים המיוחדים הללו הם יוכלו לראות, להיראות ובעיקר ליצור שיתופי פעולה וקשרים עסקיים. לקוחות שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו ליטול חלק ב"מכללה לעסקים" שהבנק מפעיל יחד עם המי"ל, שם ייהנו מסדרה של 5 מפגשים בנושאי שיווק או פיננסיים, עם מרצים מומחים בתחומם.

כנסי לקוחות והעשרה מקצועית - על מנת להרחיב את ידיעותיהם הפיננסיות והעסקיות של הלקוחות ייערכו בסניפי הבנק כנסים מקצועיים, שאותם יובילו מומחי הבנק ומרצים חיצוניים, במגוון נושאים כמו התנהלות פיננסית נבונה, השקעות ותכנון פנסיוני, משכנתאות, טיפים לעסקים מתחילים ועוד. כמו כן יפיק הבנק מעת לעת ניוזלטר מקצועי במגוון נושאים, שיישלח במייל ללקוחות על פי בחירתם.

בהתייחסו למהלך החדש, אמר מנכ"ל מזרחי-טפחות אלדד פרשר: "מזרחי-טפחות עומד בפני פרק חדש ומרתק במיוחד, במסע שאליו יצא הבנק לפני כעשור - מסע שהוביל אותו להישגים חסרי תקדים, להפיכתו לבנק השלישי בגודלו במערכת ולהיותו הבנק הצומח, היעיל והרווחי ביותר בישראל, מזה שנים."