החיפוש האחר העשירי למניין מגיע גם אל האייפון: אפליקיציית "מובייל מניין" מציעה פתרון חדש, המאפשר לאתר את חברי המניין על פי מיקום המכשיר הסלולרי שלהם ובהתבסס על מאגר המידע של התוכנה.

במקום להסתובב ברחובה של עיר ולחפש את המתפללים הפוטנציאליים, מאפשרת האפליקצייה לזמן את המתפללים ברגע בו יש צורך בכך. התוכנה משלבת בין נתוני המיקום שלכם, בהתבסס על GPS ובין מאגר המידע שלה. השילוב הזה מאפשר לדעת בזמן אמת היכן נמצא בית כנסת הקרוב ואיפה ניתן למצוא יהודים נוספים, בעלי התוכנה, בסביבה.

גם הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, השתמש באפליקציה ומצא כי היא שימושית ביותר לצורך זה. "ניכר כי יוצרי האפליקציה עמלו ויגעו שלא על מנת לקבל פרס. נוכחתי לראות כי באמצעות זיהוי מיקום המכשיר מאפשרת התוכנה לאתר עשרה אנשים המצויים באותו איזור אשר אף הם מעוניינים להשלים מניין", כתב הרב מצגר בכמעין "הסכמה" שהעניק למפתחי התוכנה.

מעבר לאיתור המתפללים, מאפשרת התוכנה גישה למאגר הולך וגדל של מידע הכולל בתוכו בתי כנסת, מקוואות, מסעדות כשרות, בתי ספר ומלונות כשרים - מכל רחבי העולם. המאגר מתעדכן על ידי מנויי התוכנה, כך שמדובר במעין רשת חברתית מקוונת ומבוססת מיקום ליהודים.


את מאגר בתי הכנסת הגדול בעולם, עם זמני התפילות, אפשר למצוא כבר בכיפה.