מסתבר שפלורליזם הוא עניין יחסי. הזמר אריאל זילבר הודח ממופע האיחוד של להקת "תיסלם" לציון 30 שנה לאלבום "רדיו חזק" שצפוי להיערך בחודש הבא, זאת בשל התבטאויותיו סביב נושא מכירת בתים לערבים ולעובדים זרים בדברים שאמר באירוע האזכרה לרב מאיר כהנא ז"ל שנערך באחרונה.

בהודעה מטעם הלהקה נכתב: "אנו מכבדים ומעריכים את אריאל זילבר כזמר ויוצר ואין לנו בעיה עם דעותיו הפוליטיות, גם אם איננו מסכימים להן. אך יש לנו בעיה עם התבטאויותיו שאינן תואמות את ערכי הלהקה".



זילבר, מצידו, בחר שלא להיעלב ולהשתתף במקום הופעת האיחוד בהופעת ענק אשר תערך בחמישי הקרוב בכיכר ציון בירושלים, כמפגן הצדעה ליהודה ושומרון. את החברים מ"תיסלם" יחליף זילבר בישי לפידות, גד אלבז ומנדי גרופי.

"קודם כל הקדוש ברוך מחליט ואם אני לא משתתף במופע שלהם - אז סימן שלא הייתי צריך להשתתף", אומר היום זילבר בתגובה להחלטת "תיסלם". לדבריו הוא "מרחם עליהם שזה מצבם. הם מתכוונים לעצרת לזכר הרב מאיר כהנא שבה השתתפתי, שבה בסך הכל הבעתי את דבריו של הרב, שאמר שהזכות על הארץ היא ליהודים ולא לערבים, והוא לא שונה בדעות אלה מהדעות ההיסטוריות של גולדה מאיר ודוד בן-גוריון שאמרו דברים כאלה הרבה הרבה לפניו". עוד טוען זילבר כי עמדותיו ידועות זה זמן רב בציבור. "מה פתאום תיסלם נזכרו עכשיו?", אמר.