השבוע מתח העיתונאי רביב דרוקר ביקורת בבלוג שלו על כך שנפתלי בנט לא מתנהל בשקיפות ולא מפרסם את הלו"ז שלו. בתגובה, פרסם היום (ד') בנט דרך התנועה לחופש המידע, את היומן שלו בשנה שעברה. דרוקר מצידו, פרגן לו וכתב "שיחק אותה שר הכלכלה, נפתלי בנט. עברו בקושי יומיים מאז שסיימתי לגדף אותו בבלוג על כך שלא חשף את הלו"ז שלו וגבה לבבו וככה וככה וכבר השר שלח את הלו"ז שלו, עם מינימום השחרות, המון מידע מעניין והראה שהסקרים עוד לא אטמו אותו לביקורת ומודעות עצמית. הלו"ז של בנט יותר מפורט כמעט מכול השרים האחרים. סחתיין".

"לא היה לי זמן לעשות עיבוד מושכל של כל האינפורמציה שם, אבל ללא ספק קופצת לעין ארוחת הערב עם שלדון אדלסון ב - 26.12.13 (נכשלה, כנראה), הפגישה המשולשת עם איווט ולפיד (לא החזיק הרבה זמן המשולש הזה), הפגישה עם נשיא נובל אנרג'י (לגיטימי,גברת יחימוביץ'), כמה השר עבד קשה על הצהרת ההון שלו בלפחות שלוש פגישות שונות (יאללה בנט אתה בשוונג, אולי תחשוף גם אותה?), פגישות עם מבקר המדינה ונשיאת ביה"ד הארצי לעבודה (מן הסתם, זה מקובל כי זה לא הושחר, אבל אני מודה שזה הפתיע אותי), הרבה פגישות ערב ולילה עם שלום שלמה, ראש המטה המקורב מאוד עוד מימי לשכת נתניהו העליזים ולא מעט סיעור מוחות עם גנרלים - פה גיורא איילנד, שם עמוס ידלין ופה עמירם לוין", כתב דרוקר.

"בעיקר עניינו אותי מה אלו הישיבות ב - 2.6.13 ו 29.8.13 על ה'כספים הקואליציוניים'? הרי בנט ולפיד הכריזו עם כינון הממשלה שלא יהיו כספים קואליציוניים יותר? זה היה חלק מהקמפיין של בנט להשתלטות על "הבית היהודי", שאצלו לא תהיה כול חלוקת הכספים הזאת".

"אני לא רוצה להיתמם. ידעתי שיש וקוראים לזה אחרת, אבל זו הוכחה די משמעותית. יש גם עשר דקות שמוקדשות לתקציב הנסיעות לחו"ל. של בנט? של עובדי המשרד?", הוסיף דרוקר.

ליומן המלא של בנט