על רקע הלוויתם של ארבעת היהודים באירוע הטרור בצרפת, ברביעי הקרוב ייצאו מתפקדי הבית היהודי להצביע על הרכב המפלגה לקדנציה הקרובה. 42 המתמודדים שהכריזו על כוונתם להתחרות על מקום ברשימה, מזכירים נקודה חשובה שלא משאירה מקום לספקות; הציונות הדתית ומפלגת הבית היהודי במתכונתה החדשה יכולה להפוך בקדנציות הקרובות למפלגת שלטון, כאשר נגמר העידן שבו היינו מפלגת "דתי מחמד" שמדברת בעיקר אל מרכז המפלגה ולגרעין סקטוריאלי מצומצם במיוחד.

אין עוררין שהתחזקות המפלגה אינה טובה רק לחלק נכבד מאזרחי ישראל, אלא טובה ליהודים בכל העולם, לאותן מיליוני נפשות יהודיות המתגוררות בחו"ל ושסובלות מהאנטישמיות הגואה באירופה. הנה רק היום נקברו בהר המנוחות ארבעת היהודים שנרצחו בפיגוע שאירע במרכול היהודי "היפר-כשר" בפריז: פיליפ ברהאם, יואב חטב, יואן כהן ופרנסואה מישל-סעדה הי"ד, קורבנות של פיגוע אכזרי בו מפגע אנטישמי הביא למותם בגלל השתייכותם הלאומית.

הגעתו של נפתלי בנט שלשום לזירת האירוע בצרפת הזכירה לנו וליהודי העולם את נחיצותה של מפלגה חזקה שמאחדת ומחברת את שורות העם היהודי על כל גווניו ואורחות חייו השונים. באופן טבעי רבים מיהודי התפוצות יעשו עלייה בשלב כזה או אחר, ואם נדע להכין עבורם קרקע פורייה, השתלבותם בארץ תהיה קלה ואפקטיבית יותר עבור כלל החברה. מפלגת הבית היהודי מאירה אור על ערכי הזהות היהודית והן על ערכי הזהות הישראלית, ה-DNA המפלגתי משלב בין השניים בצורה מדהימה ובכך למעשה יהודי הגולה אף הם מרוויחים מעצם התחזקותה בבחירות הקרובות. היום כבר אין ספק- מפלגה שאנשיה מקדמים חקיקה בנושאי יהדות, גיור, זהות, מורשת והתיישבות טובה לישראלים וטובה ליהודי הגולה. אני שמח להיות חלק ממפלגה שחרתה על דגלה את עיקרון אחדות העם, וגאה להיות חלק ממפלגה ששומרת על עקרונות הציונות הדתית למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל.

הכותב הוא מנכ"ל זהות- איגוד המרכזים לזהות יהודית וחבר מרכז הבית היהודי