תנועת "ישראל שלי", מיסודה של מועצת יש"ע, פותחת היום (ראשון) בקמפיין נרחב נגד השחקן דביר בנדק, שחקן ישראלי מפורסם המשמש בנוסף כפרנזטור הראשי של בנק המזרחי, אשר התבטא לאחרונה בחריפות בעד אמני השמאל המחרימים את היכל התרבות באריאל.

ביום שישי האחרון אמר בנדק כי "שרת תרבות חשוכה ולא מעורבת... שרה שמחליטה לעודד ציונות כיוון שלדעתה אם אני לא מעוניין להופיע באריאל, אני כנראה לא ציוני מספיק וצריך לחנך אותי מחדש. שרה שבמקרה של אריאל עודדה את הקוטביות והחריפה את הפילוג במקום לטפל בו".

עוד הוסיף בנדק כי "זו התנהגות חשוכה ואותי זה מפחיד. היום משנים קריטריונים לתמיכה כדי לטפל במשתמטי אריאל שפועלים על פי מצפונם ולזוועתה מעודדים שימוש במצפון. מחר ישנו אותם, כי צריך לקבוע ששחקנים שמנים מעודדים השמנה אז אולי כדאי שהתיאטראות לא יעסיקו גם אותם. אני קורא לשרה לעשות את הדבר הנכון ולהתפטר... ולעשות את מה שהיא אמורה לעשות כשרת תרבות ולא ככלי פוליטי של מפלגתה".

ב"ישראל שלי" קוראים לציבור תומכיהם לפעול כדי להביע מחאה מול בנק המזרחי נגד בנדק, זאת כדי להרחיקו מהמקפיין שמוביל הבנק. בתנועה קוראים לפעילי התנועה להתקשר אל מנכ"ל הבנק, אלי יונס ולדרוש את פיטוריו של בנדק. בפרסום שעלה הבוקר אף קוראת התנועה לפעיליה לעבור לבנק אחר במידה ו"המזרחי" לא יפטרו את בנדק.

"יחסי הציבור של קומץ אנשי השמאל הקיצוני להיכל התרבות באריאל הצליחו מעל המשוער, וכעת עברנו לשלב הבא: יחסי ציבור שלא ישכחו לכל מי שינהג בגזענות כלפי אזרחי המדינה, מאריאל ועד כרמיאל", נמסר מטעם "ישראל שלי" בעקבות הקמפיין החדש. "מה שבטוח, דביר לימד אותנו שאסור לדחות את המעבר, ואנו קוראים ללקוחות הבנק, במידה שדביר ימשיך לייצג את הבנק, לא לדחות את המעבר אפילו בדקה אחת", קוראת התנועה.

עד לשעה זו טרם התקבלה תגובת בנק מזרחי לדברים