מוקד המשימות הלאומיות "ציונות עכשיו", בשיתוף תנועת הבוגרים של בני עקיבא, מפעלות הציונות הדתית ואתר 'כיפה' וביוזמתו ודחיפתו של ח"כ מוטי יוגב, הושק הבוקר במטרה להוות כתובת לכל מי שמאמין שציונות זו לא מילה גסה אלא להפך, רואה בהגשמה ובעשייה של המעשה הציוני, זכות גדולה וחשובה.

"אנו לא משתמשים במילה ציונות באופן ציני, לשימוש פוליטי, ואיננו מקימים מחנה המתהדר בנוצות שלצערנו הוא כבר וויתר עליהם מזמן", מספר חננאל רפפורט, מנהל הפרוייקט. "אנחנו עוסקים בעשייה הציונית ורוצים שגם אחרים, כל מי שרוצה ויכול, יעסוק בה."

"אנו רוצים להיות מוקד שמהווה כתובת לכל פונה ויודע להכווין אותו, על פי התאמתו ועל פי יכולתו, להשתלבות במשימה לאומית משמעותית, עכשווית ומעשית", הוסיף רפופורט.

ח"כ מוטי יוגב: "לא חסר מה לעשות. הדורות המייסדים השאירו לנו עבודה בהתיישבות, בחינוך, בחסד, בביטחון, בקליטת העלייה, בהסברה ועוד. גם לא חסר אנשים שרוצים לעשות. יש המון. צעירים, מבוגרים, חילוניים, דתיים, שמלאים ברצון לתת, לתרום, לפעול. עם ישראל חי. במלוא כוחו. המוקד בא לעשות דבר מאוד פשוט, לחבר בין הרצון הגדול לבין הצורך הגדול. ציונות עכשיו".

בשלב ראשון יפעל המוקד כאתר אינטרנט שירכז בתוכו מידע על משימות לאומיות, הזקוקות לידיים נוספות. הוא ייתן תיאור קצר על המשימה, על החזון ועל הצורך. כל אדם, המעוניין בהצטרפות לעשייה, יוכל לקרוא ולהתרשם, לרשום פרטים ולקבל מענה חוזר. בין אם הרצון של הפונה הוא להשקיע שעות מסוימות וימים ספורים ובין אם מדובר על זוג צעיר, המחפש לעבור דירה ולהשתלב בקהילה מגשימה, המוקד יהווה הכתובת עבורו.

במקביל, כל גוף או ארגון או 'סתם' חבורה שעוסקת בעשייה ובהגשמה ורוצה לצרף חברים לשורותיה, תוכל להשתמש במוקד כפלטפורמה שיווקית, חינמית כמובן, כדי לספר לכולם על עשייתה. מגמת המוקד היא להיות כלל ישראלית. לאנשי התיישבות ועיר, כפר וספר, דתיים וחילוניים.

קבציאל מבצרי, נציג בני עקיבא תנועת הבוגרים שלוקחת חלק פעיל במוקד אמר: "המוקד בא לענות על צורך של זוגות צעירים ושל סטודנטים, ובכלל ולעסוק בחיבורים ביחד עם הכוחות שפועלים כיום בחברה הישראלית"

משה סלומון, מנכ"ל רשת גרעיני 'הנני' אמר: "אני שמח להיות שותף לח"כ מוטי יוגב, מפעלות הציונות הדתית ובני עקיבא ביוזמה והקמה של מוקד משימות שיחבר בין צעירים אידיאליסטים פעילים לבין צרכים העולים מהשטח בכל רחבי הארץ . המוקד יוצר את החיבור הכל כך מתבקש בין היוזמים לבין הנכונים לפעול בכל מקום, איגום הכוחות הזה יאפשר ליותר יוזמות לצאת לפועל וליותר כוחות לבא לידי ביטוי בשטח".

לאתר: go.kipa.co.il/MokedZionut