בנט דואג לזכויות העובדים? הצחקתם את ירמי. אתמול (ג') שודר בתכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל ראיון עם יועץ תקשורתי ואסטרטגי בשם ירמי, שסיפק שירותים לבית היהודי בתקופת הבחירות המוניציפליות לפני כשנה וארבעה חודשים, ועד היום לא קיבל את התשלום המגיע לו מהמפלגה.

לדבריו, ביולי 2013 הוא התבקש לספק שירותי ייעוץ למפלגה לטובת יו"ר סניף קריית גת של הבית היהודי, ועבד עם המפלגה במשך כארבעה חודשים. גם היום, כשנה לאחר הבחירות המוניציפליות, הוא עדיין לא קיבל את שכרו על שירותיו - יותר מ-25 אלף ש"ח.

במהלך השנה האחרונה פנה ירמי לגורמים שונים בבית היהודי, בהם מזכיר המפלגה, הגזבר והמנכ"ל - ניר אורבך, אך בכל פעם נענה בהתעלמות או בטענות כי הכסף יגיע בתוך שבוע.

"ניהלנו קמפיין תקשורתי לפני שנה וארבעה חודשים ועד עכשיו אנחנו מחפשים את הכסף שלנו. מדובר בלא מעט אלפי שקלים. הבטיחו לנו מקדמות שלא הגיעו ולא ראינו אפילו שקל", מספר ירמי. “זה היה סוג של מחזה קפקאי. אף אחד לא אמר לי לא, פשוט לא נתנו לי תשובה. מעשה קסמים".

ירמי מספר כי רגע לפני שעלה לשידור קיבל מסר פייסני מהבית היהודי, ואף צילום של צ'ק הנושא את התאריך הראשון לאוגוסט 2014. בתגובה לטענותיו של ירמי, מסרו בבית היהודי לגלי צה"ל כי החוב ישולם בתוך שבוע.

האזינו:

[embed][/embed]