ציפי לבני היא שומרת הסף של הדמוקרטיה. במילים אלו בחר היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטין להיפרד משרת המשפטים היוצאת ציפי לבני בטקס פרידה הבוקר (ה'). "את שומרת הסף של הדמוקרטיה", אמר. "הפרידה הזאת קשה לי באופן אישי. נוצרה בינינו חברות אמת. אני לא רוצה לומר דברים פוליטיים, אבל הציבור בישראל לא יכול לוותר על כישורייך ויכולותייך ויושרך. מצאתי בך משענת איתנה ומוצקה לכל דבר שניסיתי להוביל במשרד".

בבית היהודי זועמים על דבריו של ויינשטיין, אשר מהם עולה ניחוח פוליטי מובהק, וטוענים כי עליו להתפטר. חבר הכנסת מוטי יוגב הגיב על הדברים ואמר "אם אתה כבר פוליטיקאי - תתפטר מתפקידך ובא תתמודד לכנסת”. סגן השר אבי וורצמן הגיב גם הוא ואמר "ווינשטיין חצה קו אדום ומתערב באופן בוטה וחסר תקדים במערכת הבחירות. לאחר דבריו לא נותר לו אלא להניח את המפתחות על השולחן ולהתפטר מתפקידו."

גם המועמד הטרי לרשימת הבית היהודי ויו"ר הפורום המשפטי למען ישראל, עו"ד יוסי פוקס, תוקף בחריפות את היועמש. "יש כאן התערבות בוטה בעיצומה של מערכת הבחירות. מי שאמור לשמור על עובדי המדינה ממעורבות פוליטית חטא בכך בעצמו לא יעלה על הדעת שהיועץ המשפטי לממשלה יביע תמיכה במועמדת פוליטית"

"היועץ חצה את הקו האדום שבין הערכה לשרה היוצאת על פעולתה לבין תמיכה בפוליטיקאית המתמודדת על אמון הציבור", הוסיף פוקס.