בחודש שעבר יצר הזמר שי דיבו כהן באזז סביב שיר חדש אותו פרסם ביוטיוב עם הלחן של שירו של אביב גפן 'הכי קרוב לבד', אך מתברר שהיה מי שלא אהב את הרעיון.

ל'כיפה' נודע כי יומיים בלבד לאחר שהשיר 'אף פעם לא לבד' של דיבו כהן פורסם וזכה ללא מעט צפיות, נאלץ הזמר להסיר את השיר, זאת לאחר שאביב גפן איים לתבוע אותו על הפרת זכויות יוצרים.

כזכור, שי דיבו ניסה את מזלו פעמיים בתכנית דה וויס, פעם אחת כאדם חילוני, ובפעם השנייה לאחר שחזר בתשובה. בפעם השנייה, בעונה האחרונה של תכנית הריאליטי המוזיקלית, הספיק דיבו כהן להתעמת עם השופט, אביב גפן, בנוגע לדעותיו הדתיות, כשאביב מצהיר "אני מת לגלות ולהאמין".

במהלך האודישן הוזכרו חלק ממילות השיר "הכי קרוב לבד" שכתב והלחין אביב גפן, כאשר שי השתמש בהן במשמעות הפוכה לגמרי מהאופן שעליו הן מרמזות בשיר עצמו. שי אמר לאביב "איך אמרת בשיר שלך? לובשים חליפות, תמיד מכופתרים שלא נריח את הסירחון בפנים? אז גיליתי שיש חליפות שלא מסריח בפנים".

כחודשיים לאחר מכן הוציא דיבו שיר "אף פעם לא לבד" כשהוא משתמש בלחן של אביב ומצמיד לו מילים חדשות שמשנות את המשמעות למקום הדתי, אך כאמור, באופן מפתיע יומיים בלבד לאחר שהשיר עלה ליוטיוב ואף זכה לחשיפה גדולה בעמוד הפייסבוק הפופלארי "סטטוסים מצייצים" הוא הורד ונמחק מהרשת.

[embed][/embed]

שמועות עקשניות בתעשיית המוזיקה מספרות כי אנשי ההפקה של אביב גפן פנו עם עליית השיר לרשת לדיבו ודרשו ממנו להסיר את השיר באופן מיידי, ולא, ייתבע על הפרת זכויות יוצרים. לדבריהם אביב גפן "לא התחבר" בלשון המעטה לביצוע של דיבו מה שהביא לדרישה הנחרצת להסרת השיר.

כתב 'כיפה' פנה לשני הצדדים, שי דיבו כהן ומנהלו האישי של אביב גפן מאיר קוטלר, אך שניהם מסרו "אין תגובה".