זוג מאזור נתניה מבקש לתבוע מהמועצה הדתית בנתניה 190,000 ₪ בגין הפסדים כספיים גדולים, בושה, צער, השפלה, נזק נפשי ועוגמת נפש שנגרמו לטענת בני הזוג עקב אי הגעת רב לחופה שלהם.


ממכתב ששלח עו"ד עמירם מוראד, המייצג את בני הזוג, למועצה הדתית בנתניה עולה כי בני הזוג הגיעו למשרדי המועצה על מנת לפתוח תיק נישואים ביום 16/06/09 וסיכמו כי הרב עורך החופה יהיה הרב חיים מריזן אשר נמצא ברשימת הרבנים של המועצה הדתית מנתניה. הרב שוחח עם הזוג גם באופן אישי ואישר את הגעתו לאירוע.


במועד החתונה, כשמועד החופה התקרב והרב מאן להגיע, התקשרו בני הזוג למכשיר הנייד של הרב. לטלפון ענתה אשת הרב, אשר טענה כי הרב יצא זה מכבר לדרך, אולם שכח את מכשיר הטלפון הנייד בבית. בני הזוג המתינו עוד פרק זמן קצר ומשטרם הגיע התקשרו שנית לאשתו על מנת לברר אם הרב התקשר אליה והודיע לה היכן הוא או מתי יגיע, אך לצערם נענו בשלילה. מייד עם סיום השיחה התקשרו אל רב העיר נתניה, הרב שלוש, על מנת שזה יימצא פתרון לבעיה וידאג למחליף לרב שטרם הגיע. לדבריהם, בשיחת הטלפון זעם הרב על עצם הפניה אליו וניתק השיחה.

"כל ניסיונות בני הזוג, קרוביהם ובעלי אולם האירועים, להשיג את מי מעובדי המועצה עלו בתוהו. רק בשעה 23:00 לערך הגיע רב, שלא בעזרת המועצה או מי מעובדיה, אלא בסיועם האדיב של האורחים, אשר הזעיקו למקום רב המוכר להם אישית. רק בשעה 23:15 לערך, נישאו מרשיי כדת משה וישראל וזאת ללא כל סיוע מן המועצה". אמר עורך דינם של בני הזוג. "יום למחרת החתונה, התברר לנו כי הרב לא הגיע לחתונה מכיוון שלא מצא את המקום והוא נאלץ לשוב לביתו. למותר לציין, כי במשך כל ערב החתונה לא התקבלה ולו שיחה מהרב בכדי להסביר את פשר מחדליו. משנתבררו העובדות לאושרן גרם הדבר למפח נפש ותסכול כבד אף יותר אצל מרשיי" מדגיש עו"ד מוראד.

מרבנות נתניה נמסר בתגובה: "הרב חיים מריזן נבחר ספיצפית על ידי בני הזוג מכיוון שהוא ערך את כל החופות במשפחתה של הכלה. הרב טעה בדרכים בכביש 4 שהיה באותה העת בשיפוצים ולא לקח איתו פלאפון. בשעה עשר הצליחו לאתר את ראש מחלקת הנישואים בעשר וחצי הוא הגיע לאולם והחופה כבר נערכה על ידי רב אחר שנמצא על ידי בני הזוג וקיבל אישור טלפוני מהרבנות. כל שאר הפרטים אינם נכונים. מה שקרה נגרם על ידי כוח עליון".