לאחר שהציבור החרדי הכריז חרם על איש העסקים דודי ויסמן ועל רשתות "שפע שוק" ו"AM:PM" שבבעלותו כיוון שסירב לסגור את החנויות בשבת, מפרסם הבוקר אתר כיכר השבת כי ויסמן נכנע ללחץ החרדי ומתכוון להתחיל לסגור את החנויות שברשותו עוד בשבועות הקרובים.

דודי ויסמן רכש בשנת 2007 את רשת החנויות AM:PMוהפעיל את החנויות במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ברחבי הארץ. וייסמן אמנם הסיר מהמדפים את המוצרים הלא כשרים, אך לא הפסיק את פעילות הסניפים בשבתות.

בעקבות סירובו של וייסמן לסגור את הסניפים ולאחר שגם ניסיונות תיווך מצידו של הרב הראשי לשעבר, הרב לאו, כשלו, הורתה "הועדה למען קדושת השבת", שלא לקנות בחנויות שבבעלותו של ויסמן. בין העסקים הנוספים שברשותו של ויסמן: שפע שוק, אלונית, מגה, כפר השעשועים, הכל בדולר ועוד.



הציבור החרדי פתח בחרם על רשת המזון "שפע שוק" בינואר 2008 , מתוך מטרה ליצור לחץ על ויסמן, ולהפסיק את חילול השבת של הרשת בלב הערים. בתגובה לחרם המסיבי התגייס הציבור החילוני ובא לערוך קניות לשבת בסניף שפע שוק בבני ברק שנותר שומם מקונים. הציבור החילוני שהגיע קרא לויסמן שלא להיכנע ללחץ החרדי. בעבר אף היו שמועות בדבר כוונתו של ויסמן למכור את הרשת בעקבות קשיים כלכליים.

כאמור, לאחרונה כי בעקבות חיבור שיצר דודי ויסמן עם הרב אלישיב תיסגר ככל הנראה רשת AM:PM בשבתות.

האם הלחץ החרדי הצליח או שמא זהו ניסיון נוסף להזכיר לציבור החרדי את החרם לפני בוא החגים?

נראה כי אם אכן ייצא אל הפועל אותו הסכם הסודי בין מקורביו של הרב אלישיב לדודי ויסמן, צפוי דודי ויסמן להחל בסגירת חנויות רשת AM:PM בשבתות. דבר שיגרור אחריו את ביטולו של החרם החרדי על רשת שפע שוק.

ברשת שפע שוק סרבו להגיב לידיעה, אך הוסיפו כי נכון להיום, לא ידוע על כל כוונה לשינוי מדיניות פתיחת החנויות בשבתות.