אם תכוונו את הרדיו שלכם על תדר FM98.2, תוכלו לשמוע מוזיקה ישראלית נעימה מושמעת ברצף.

לא, גלגל"צ לא השתלטו על תדר נוסף- רדיו יהודה ושומרון החדש בדרך לשידור .

בימים אלו עומדת לעלות תחנת רדיו חדשה בשם רדיו יו"ש המיועדת לציבור המתנחלים -תושבי יהודה ושומרון. תחנת הרדיו החדשה זכתה במכרז הרשות השנייה לפני למעלה מחצי שנה. זאת בעקבות לחץ על הממשלה להקמת ערוץ רדיו חוקי שישרת את ציבור המתנחלים, שכן מאז סגירתו של ערוץ 7 לא קם רדיו שכזה.

הזכיה במכרז לא היתה קשה, שכן רדיו"ש הייתה הקבוצה היחידה שניגשה למכרז. קבוצת רדיו"ש נמצאת בשליטת עמיחי זיוון זיסהולץ (25% מהמניות) וחברת גלי הדרום (75%).

על פי התקנות, זוכי המכרז יצטרכו לפעיל את תחנת הרדיו כשלושה חודשים מיום המכרז. עם זאת, הזיכיון של רדיו"ש התעכב עקב עתירה שהוגשה על ידי תנועת "גוש שלום" שטענה כי תחנת הרדיו תהיה תחנה פוליטית, ומכיוון שכך יש לאפשר גם לשמאל הקיצוני תחנת רדיו משלהם.

בתגובה לדברים אמרה בזמנו יו"ר ועדת המכרזים, נורית דאבוש, כי "מדובר במתן מענה אמיתי ומיידי לקבוצת אוכלוסייה חשובה במדינת ישראל המתגוררת באיזור ייחודי. יש לנו את מנגנוני הביקורת, ונדאג שלא תהיה פוליטיזציה של הרדיו".

אז מה ישדרו בתחנה המתיימרת להיות א-פוליטית? מוזיקה יהודית, תוכניות אירוח? כרגע עדיין לא ברור. בהנהלת התחנה מעדיפים לשמור על עמימות ומסרבים להדליף פרטים עד להשקה הרשמית של הערוץ. כרגע מקדישים בתחנה את המאמצים לבדיקת תדרים ולבדיקות טכנולוגיות.

למעוניינים ברדיו של מוזיקה רצופה ללא פרסומות- 98.2 זה התדר שלכם-לפחות בזמן הקרוב.