יזהר שאבי, בוגר רימון מוצלח שכבר הספיק להוציא תחת ידו כמה וכמה שירים מוצלחים, משחרר בימים אלו קליפ חדש לשיר המוכר ביותר במגזר - שיר המעלות. "השיר הזה נבחר להיות קליפ", מסביר שאבי, "גם בגלל שהוא קצבי, שמח ולא ארוך, אבל האמת שפשוט הגיע הזמן שישיב ה' שיבת ציון כי אנחנו כחולמים...", אנחנו מסכימים.

 

<iframe data-priority=



אלבום חדש לאברהם פריד

טרם נדמו צלילי האוסף המשולש של אברהם פריד וכבר מגיע לחנויות אלבומו החדש, שעוסק בניגוני ליובביטש - חב"ד. האלבום החדש שזכה לשם 'יענקל יענקל' מכיל רצועות חדשות לצד חידושים מרעננים לקלאסיקות הנעימות של הדור הקודם וזה שלפניו. אברהם פריד מקפיד לשמור על ניחוח חסידי אוטנטי, עם הארומה הישנה והאהובה.

 

'יענקל יענקל' הרביעי בסדרת 'ניגוני חב"ד', כולל ניגונים מכל הזמנים, גם העיבודים הותאמו לרוח האלבום ומלווים את השירה בכלי נגינה "יהודיים" כגון קלידים וקלרינט. האלבום מכיל שתים עשרה רצועות עם ניגוני שבת ומוצ"ש ניגון לשבת ויום טוב, מחרוזת אידיש וניגוני נשמה נוספים.

/bikorim/mp3flash/player_maxi/player_mp3_maxi.swf





לא רק אח של

יוסף-חיים שוואקי אחיו הצעיר של הזמר החסידי המפורסם יעקב שוואקי, מנסה לשחזר את הצלחת הקריירה של אחיו ויוצא בימים אלה עם דיסק חדש שכולו מעשה ידיו להתפאר.

הפקת האלבום נמשכה במשך שלוש שנים, כך שיש למה לצפות. על הלחנים בדיסק החדש הופקדו כמה מגדולי המלחינים ובהם משה לאופר, משה-דוד שוואקי (כשרון מוזיקלי נוסף במשפחה),  יצחק רובין ועוד. גם שמם של המעבדים המככבים בדיסק מרשימה, תוכלו למצוא שם את שמו של יונתן רזאל מככב לצד שמו של רובי בנט, מכובד ללא ספק.

/bikorim/mp3flash/player_maxi/player_mp3_maxi.swf