חשוב לדבר בטלפונים הניידים רק שיחות קצרות. את שיחות הנפש, או שיחות של חוויות יש לערוך בארבע עיניים או לכל היותר בטלפונים קוויים.

גדים ללא שמות מפוצצים של מותגים יקרים יכולים להיות טובים ויפים, אז מה אם לחברים שלי יש גינס ב-500 ₪.., בישראל מכירות סוף העונה מתחילות בדרך כלל באמצע העונה ולכן כדאי גם לחכות ולמצוא ביגוד והנעלה בהנחות.


בצאתנו מהבית לבילוי, ניקח סכום מוקצב במזומן כאשר ברור לנו שלא חורגים מהסכום הזה. הליכה לבילויים עם סכום לא מוגבל (או כרטיס אשראי) גוררת הוצאות נוספות ומיותרות.




קבלו עובדת חיים פשוטה: באותו מתג שמדליקים את האור/ מחשב/ מזגן גם מכבים אותם. תרמו חלקכם לחסכון הבית וסגרו מיד כשתסיימו חשמל מיותר. כנ"ל לגבי ברזי מים. מקלחות ארוכות יכולות להיות תענוג, אבל מתי ראיתם את מפלס הכנרת בזמן האחרון?!


כאשר אתם מציעים לחברים להצטרף לבילוי או טיול, חשבו על האפשרות שאולי אין להם מספיק כסף לכך, אולי ההורים שלהם פוטרו מהעבודה (ולא נעים להם לספר לכם על כך). הלחץ שאתם גורמים יכול לגרום לעוד לחצים מיותרים- היו רגישים בנושא.


בדקנו! בכל בתי הספר מרשים להביא אוכל מהבית לאכול בהפסקות, אז בבקשה.קחו סנדביצים ופירות זה הרבה יותר זול מאשר לקנות אוכל מקיוסק ,ועל הבריאות אפילו עוד לא דיברנו...


יש לנו מדינה חמה ומומלץ לשתות הרבה. קחו בקבוק קטן לכל מקום שאתם הולכים. בכל מקום יש ברז (לפעמים עם מים קרים) ושם תוכלו למלא את הבקבוק שלכם ולשתות במהלך היום, אפשר לראות בזה את טעם החיים.


תחשבו "ירוק"... אם קניתם בקבוקי שתייה (למרות מה שנאמר בסעיף הקודם) אל תזרקו אותם לאחר השימוש, אספו בקבוקים/פחיות והחזירו לנקודות האיסוף במרכולים, כך תוסיפו "ירוקים" לכיסכם.

לקראת החופש הממשמש ובא ,זה הזמן במיוחד בשבילכם לחפש ולמצוא עבודה. עבודה יוצרת תעסוקה לזמן הפנוי ומנטרלת זמן לבזבוז כסף, וכמובן המשכורת נכנסת לכיסנו.

הטיפים באדיבות פעמונים, ארגון לשיקום כלכלי.

יש לכם טיפים נוספים, טקבקו!