לוח השידורים ליום השואה כולל השנה כמה וכמה תוכניות מעניינות ושוות צפייה. ערוץ שתיים יפתח את השידורים בשיחה מרתקת בין העיתונאי סבר פלוצקר לסופר אהרון אפלפלד סביב הכותרת מיהו ישראלי (ב 18:55). בהמשך ישודר סרט הקולנוע האוסטרי הזייפנים (ב 21:00, ג 15:25). סרט זה שזכה באוסקר לסרט הזר בשנת 2007, עורר בישראל ובעולם ויכוחים לא פשוטים על הדרך בה בחר לייצג את ניצולי השואה. בעיני לא מדובר בסרט מוצלח במיוחד, אם צופים בו ראוי להיות ערים לכך שהוא לא נאמן לגמרי לסיפור ההיסטורי, ובטח איננו יכול להעיד על הכלל.

עוד בולט בלוח השידורים של ערוץ 2 הוא חיים הכט עם שני סרטיו: תוצרת זיד (ב 23:40) והניצחון הסופי (ג 18:55), שניהם בשידור חוזר. הסרטים מתאפיינים בתסריט דידקטי וההדגשה לאומית למדי. הניצחון הסופי הוא ללא ספק המוצלח שבהם- הביוגרפיה המשותפת שהוא יוצר לניצולי השואה ו"הניצחון הסופי" שהוא מייחס להם מרגשים ומעניינים.

הערוץ הראשון השקיע השנה בעיקר בגזרת הילדים. המהדורה (מהדורת החדשות לילדים; ב 16:00), תוקדש לקשר בין ילדים לשואה וכוללת שתי כתבות מעניינות. למחרת ישודרו הסרטים הדוקומנטריים לנוער איך זיכרון מתגלגל (ג 15:59) ומכתבים לגרטה (ג 16:18). בגזרת המבוגרים מבט שני (ב 21:45) תעסוק בכמה סיפורים מעניינים, ובראשם סיפורם של האחים ביילסקי שעובד באחרונה לסרט הקולנוע המצוין התנגדות. מאוחר יותר בלילה ישודרו בדנהיים עיר נופש (ב 22:45), דרמה המבוססת על ספרו של אהרון אפלפלד, ו-אהיה להם לפה (ג 00:48), סרט דקומנטרי מרתק העוקב אחרי גדעון האוזנר, הסנגור במשפט אייכמן.

בערוץ עשר ישדרו בערב יום השואה מהדורה מיוחדת של "לונדון וקירשנבאום" (ב 19:00). השאלה המעניינת היא אם יוכלו להתעלות על השידור המרתק שערכו בשנה שעברה מורשה שבפולין. במרכז לוח השידורים עומד הסרט אחותי תקווה (ב 21:15) העוסק בחיפושיה של ניצולת שואה אחרי זהותה. מאוחר יותר ישודר סרט הקולנוע המצוין האי ברחוב הציפורים (ב 23:05), המבוסס על ספרו של אורי אורלב. במסגרת "רצועה מהחיים" של הרשות השנייה ישודר למחרת הסרט התיעודי עטור הפרסים דילמת הדריין (ג, 13:55) העוסק דרך סיפור ספציפי מרתק בשאלה הכוללת של יחסי הישוב בארץ והשואה.

ערוץ שמונה, מציג ללא ספק את לוח השידורים המושקע ביותר עם שלל הפקות מקור ישראליות מרתקות בשידור ראשון. בראשן עומד הסרט להרוג את קסטנר (ב 21:05), סרט אמיץ, מרתק וחדשני העוסק בפרשה הכאובה של משפט ורצח קסטנר שזעזעו את הארץ בשנות החמישים. לראשונה חושף כאן גם זאב אקשטיין שהורשע ברצח את עדותו.

מוקדם יותר ישודר בשידור חוזר הסרט מחבואים (ב 18:35) העוסק במסע אל מוראות השואה של משפחה חרדית. גם סרט התעודה המצוין והלא פשוט פיצה באושוויץ שהוביל לדיון נרחב בשנה שעברה ישודר שוב (ג 6:50 ו-17:25). מדובר באחד הסרטים המרכזיים הדן בשאלת השואה היום וההשפעה הבלתי-אמצעית של השואה על הדור השני. עוד בנושא זה ישודר בפעם הראשונה הסרט הוגו 2 (ג 20:05) שעושה רושם מוצלח ביותר. את שידורי יום השואה יחתום סרט המסע של גיימי קסטנר בעקבות זהותו היהודית, יהודון שכמותי (ג 22:10).

ערוץ yes דוקו יעסוק גם השנה בסוגיית הכספים של ניצולי השואה. לצד שני הסרטים הקודמים של אורלי וילנאי-פדרבוש וגיא מרוז- מוסר השילומים (ב 19:00, ג 12:37) ומוסר השילומים- המלחמה נמשכת (ב 20:00, ג 13:36); ישודר גם הפרק החדש מוסר השילומים- חשבון פתוח (ב 21:02, ג 16:10) העוסק בהלאמות הרכוש שביצעה הממשלה הפולנית.

בערוץ הילדים ישדרו שלל תוכניות המותאמות ליום ולילדים. מביניהם יש להדגיש בעיקר את הסרט המצוין רוץ ילד רוץ (ב 19:35, ג 16:15).

ערוצי הסרטים של הכבלים והלוויין באופן כללי מאכזבים. HOT בחרה לסגור שלוש מבין חמשת ערוצי הסרטים שלה וגם בערוצים שהיא הותירה פתוחים התקשתה לשבץ סרטים הקשורים בשואה. ב-YES התמונה טובה יותר, אם כי גם שם הרחיבו את הנושא למלחמת העולם השנייה באופן כללי ולאו דווקא לשואה. הסרט הפסנתרן ישודר ב-HOT גולד וב-YES 2 מספר פעמים במהלך יום ב ו-ג. הסרט רשימת שינדלר ישודר ב-YES 1 ביום ב ב-21:49.