רק באמריקה: רשימה שמוציא הבוקר השבועון "ניוזוויק" מפרטת את 50 הרבנים המשפיעים ביותר בארצות הברית. הקריטריונים לבחירה: מידת הפרסום, המוניטין ברמה הארצית והבינלאומית, ההשפעה הפוליטית והחברתית, היקף החשיפה באמצעי התקשורת, האופן בו הם נתפסים בתור מנהיגים בקהילותיהם, ההשפעה שלהם על היהדות, וגודל הקהילה שלהם. ברשימה נוכחים רבנים שכתבו ספרים רבי מכר, בעלי תוכניות טלוויזיה ורדיו, מובילי תנועות פלורליסטיות-יהודיות ומנהיגי קהילות מרכזיות בארה"ב.


במקום הראשון ברשימה ניצב הרב הרפורמי דיוויד ספרסטיין מוושינגטון, שזינק אליו עקב היותו בעל תפקיד משמעותי בזירה הפוליטית בוושינגטון, והיותו חבר אישי של נשיא ארה"ב, ברק אובמה. ספרסטיין משמש כאחד ממנהיגי הקהילה הרפורמית בארצות הברית.


המקום השני שייך לרב מרווין האייר, מייסד ודיקן מרכז שמעון ויזנטל בארה"ב (מרכז שמטרתו להגן על כל יהודי באשר הוא ולשמר את זיכרון השואה) ואיש החזון של "המרכז לכבוד האדם - מוזיאון הסובלנות". הרב האייר נחשב, על פי הניוזוויק, ל"בעל השפעה בעולם הפוליטי".

במקום השלישי הרב מארק צרנדוף, נשיא ה-JFN (הארגון הבינלאומי של התורמים היהודיים) ואחריו, במקום הרביעי, הרב חיים-יהודה קרינסקי מניו יורק, יו"ר המרכז לענייני חינוך בתנועת חב"ד ששימש בעבר כמזכירו האישי של הרבי מלובביץ.


דמויות נוספות המככבות ברשימה הן הרב יהודה ברג המנהל יחד עם אחיו את מכון הקבלה בהוליווד ומוגדר ברשימה כ"אוטוריטה הפופולארית ביותר בעולם בנושאי קבלה", הרב ד"ר נורמן לם המשמש כנשיא הישיבה יוניברסיטי, והרב שמולי בוטח, יועץ לענייני זוגיות ומשפחה וסופר רב מכר שהשתתף בתוכנית ריאליטי בשם Shalom In The Home (שלום בית), והרב פרופ רוברט ווקסלר, נשיא האמריקן גואיש יוניברסיטי


זו השנה השלישית שהשבועון בוחר את 50 הרבנים המובילים, מארבעת הזרמים הפועלים ביהדות אמריקה.