מכשיר הIPhone של אפל אמנם עדיין לא משווק רשמית בישראל, אבל זה לא מנע מישראלים רבים להזמין להם מכשיר כזה מחו"ל. היתרון הגדול של מכשירי הIPhone הוא במספר האפליקציות התומכות במכשיר. למעשה, חברת אפל מעודדת יזמים ובתי תוכנה ליצור אפליקציות למכשיר, והם מצידם נלהבים לא פחות לעשות זאת. עד כה נרשמו למעלה מ500 מליון הורדות של אפליקציות שונות שפותחו למכשיר.


אז אם אתם מברי המזל שיש ברשותם צעצוע שכזה בוודאי תשמחו לדעת, כי בפורים הקרוב תוכלו להשוויץ איתו גם בבית הכנסת. חברת הפיתוח RustyBrick השוכנת בארה"ב מציעה בימים אלה אפליקציה מיוחד לחג הפורים המכילה בתוכה את הטקסט המלא של מגילת אסתר, בעזרתו תוכלו לעקוב אחרי קורא המגילה, וגם תוספת מיוחדת לצעירים ברוחם - אפשרות להרעיש במגוון דרכים בשעה בה יוכרז שמו של "המן". תוכלו, בין מגוון האפשרויות, לבחור בין קולם של המון הצועק בוז או רעש של יריות אקדח או שתסתפקו, מתוך התחשבות בשכנים, בקולו של רעשן פשוט.

האפליקציה המשעשעת הזו מצטרפת לשלל אפליקציות קודמות שפיתחה החברה בינהן זמני כניסת שבת בעולם, סידור תפילה, חנוכיה לחנוכה ואפילו תוכנה מיוחדת לשבת שתהפוך את הIPhone שלכם לשעון במהלך השבת וגם תזכור להעיר אתכם בזמן לתפילה, אבל לא להטריד אתכם כל השבת.