בסוף השבוע שעבר הסתיימה תחרות "צילום בתנועה" של תנועת בני עקיבא ואתר כיפה. לתחרות נשלחו במשך שלשה שבועות כ-200 תמונות מרחבי הארץ, העוסקות בהווי תנועת "בני עקיבא". על פי הצבעת הגולשים ובחירת השופטים נבחרו חמש תמונות שעלו לגמר, ולאחר שבוע נוסף של הצבעות הגולשים נבחרה התמונה זוכת "חביבת הקהל", ובמקביל נבחרה "חביבת השופטים".



התמונה הזוכה בקטגוריית "חביבת הקהל", "עם אחד - דגל אחד" של אבישי אדלר מסניף גבעתיים, זכתה במצלמה דיגיטלית Nikon Coolpix L10, ואילו הזוכה בקטגוריית "חביבת השופטים",
"אבולוציה" של תומר שלמון משוהם, זכתה במכשירmp4 חדיש, בטקס שנערך בסוף השבוע בלשכת המזכ"ל בהנהלת בנ"ע הארצית בירושלים.

אבישי אדלר, בן 16 מסניף גבעתיים, הוא מדריך שבט הרוא"ה, ולומד בישיבה התיכונית "קריית הרצוג" בבני ברק: "התמונה צולמה ביום ירושלים, במסגרת מסע דגלים של מחוז דן של בני עקיבא, בבת ים. המצולמים הם אני והמדריך שאיתי. הנחנו את המצלמה על סלע מול הים, ושמנו צילום אוטומטי שצילם אותנו ואת הדגל. לדעתי התמונה הזו זכתה כי יש שם את הסמל של המדינה, חולצות תנועה, ויש שם את האידיאל של בני עקיבא".



תומר שלמון, בן 18, לומד בשיעור א בישיבת מעלות: "התמונה צולמה במסע פסח תשס"ז. הייתי מדריך. זה היה סוף המסלול, במעלה ההר, וחשבתי עם חבר שלי על הרעיון הזה לתמונה. כשהגענו לפסגת ההר לקחתי את החניכים ועשיתי איתם את התמונה".
שופטי התחרות היו מזכ"ל בני עקיבא בני נכטיילר, ודובר התנועה אביעד שחר,וכן נציגי אתר כיפה. מנימוקי חבר השופטים: "התמונה "אבולוציה" מראה את קשר המיוחד שנרקם בין חניכים למדריך בצורה הומוריסטית מאוד, שובת לב ושנונה שעושה חשק לחזור בזמן ולקחת חלק בצילום".


מתנועת בני עקיבא נמסר כי "אלפי החניכים שהצביעו בתחרות והמאות ששלחו את התמונות הן עדות מצולמת לפעולות הברוכה שקיימה התנועה השנה במפעלי הקיץ. אנו מאמינים כי כל אלפי החניכים שהשתתפו במחנות ובטיולים לא רק חזרו בריאים ושלמים לביתם אלא גם חזרו עם מטען נפשי גבוה שיסייע להם בהמשך השנה כמו כן תודה גדולה גם לאתר כיפה על הבמה המכובדת שנתנה דרור ליצירתיות של חניכי התנועה".



אתר כיפה מודה לכל המשתתפים בתחרות ומודיע על פתיחת התחרות הבאה מיד לאחר שבת ארגון תשס"ט, בראשית חודש כסליו.