רשת "קו עיתונות דתית" שבבעלות אריאל קוניק, הוציאה אמש לראשונה חינמון חרדי כלכלי בשם "ביזנס". מדובר בחינמון שבועי, בן 32 עמודים, שייצא ממכבשי הדפוס בימי רביעי וחמישי, ויחולק יחד עם העיתונות המקומית של "קו עיתונות דתית". החינמון יופץ ברחבי הארץ בכ-140 אלף עותקים. מלבד צוות הכותבים הקבוע של הרשת, הצטרפו לכותבי העיתון החדש כתבים מעיתוני הכלכלה גלובס ודה-מרקר. עורך העיתון הוא ינון פלח, המשמש גם כעורך המשנה של רשת המקומונים. העיתון היה אמור לצאת לאור לאחר החגים, אולם עקב המשבר הפיננסי בשוקי העולם הוחלט להוציא את הגיליון עוד ביום שלישי.


הפצת העיתון תתבצע בבני-ברק, ירושלים, בצפון, בדרום, בשרון, וכן בפתח-תקווה, והיא תתבצע אך ורק בקרב המגזר החרדי. העיתון יחולק למדורים כגון מחלקת עסקים, נדל"ן, נתח שוק, מחשבים, ושווקים/צרכנות. לא קיים הכשר מיוחד לעיתון, והוא פועל תחת הוועדה הרוחנית.


לצד חדשות כלכליות שוטפות, יכלול העיתון גם התייחסות ספציפית לכלכלה החרדית. בצד ידיעה על המשבר הפיננסי, לדוגמא, ניתן יהיה למצוא התייחסות לפגיעתו בתרומות לעולם הישיבות. גם לוח המכירות של קו עיתונות דתית - לוח מזל וברכה - יהווה חלק מהמוסף החדש. השקת המוסף החדש מלווה בקמפיין חוצות בערים החרדיות, תחת הכותרת "בואו לעשות אותנו ביזנס".


רשת "קו עיתונות דתית" שהוקמה ומנוהלת על-ידי אריאל קוניק, קיימת כבר למעלה מ-20 שנה ונחשבת לבעלת אחיזה תקשורתית חזקה במגזר החרדי. בין עיתוני הרשת ניתן למנות את "קול העיר בני-ברק", "השבוע בירושלים", "השבוע בפתח-תקווה", "דתי דרומי", "דתי צפוני", ו"השרון". בבעלות קוניק גם מגזין לגילאי העשרה, וירחון בסגנון "נשיונל גיאוגרפיק" לקהל החרדי.