למרות ההתנגדות המתמשכת לקיומו של האינטרנט, מייצרת ישיבת פונוביץ החרדית הכרה דה-פקטו בנפלאות הרשת: אתר חדש של הישיבה עלה לאחרונה לאוויר הוירטואלי.
לא שתמצאו שם אוצרות: באתר שבנתה בעבור הישיבה חברת "דפי זהב" קיים מידע כללי ביותר על הישיבה, מספר תמונות המשולבות בטקסט כמעט ללא עיצוב, רשימה יבשה של מוסדות הישיבה, פרטים ליצירת קשר ולינק ל"מפת הגעה לישיבה", שכלל אינו עובד. לחיצה על הכותרות הנגללות בראש העמוד מובילה לקטגוריות הרגילות של האתר.



חוסר ההשקעה בעיצוב האתר מצביע ככל הנראה על כך שמדובר באתר שנועד לגיוס תרומות בלבד, שנוצר בעלות המינימאלית ההכרחית. מאידך, אין לטעות בתלמידי ישיבת פונוביץ המעודכנים טכנולוגית: בסמוך להקמת האתר החדגוני הפורמאלי, הקימו תלמידי הישיבה אתר הרבה יותר צבעוני. הכניסה לאתר, שמתוך רפרוף מהיר על כותרותיו נראה מבטיח, מותנית בשם משתמש ובסיסמא.
בסקר המופיע בעמוד הכניסה מופיעה השאלה הבאה: מהו הקו האדום לדעתך, שכשיחצה, יגמרו את המחלוקת בישיבה? (הניסוח הפרובלמאטי - במקור) 1. אין קו כזה, גם בית משפט לא יעזור. 2. רצח. 3. רק אם ירצחו את אחד הנוגעים בדבר. 4. רק בית משפט יפתור את הסיפור. (השימוש החוזר ונשנה במילים "רצח" ו"בית משפט" - במקור).