מנחם טוקר הוא הזוכה בפרס "תוכנית הבידור המצטיינת" של כנס הרדיו השני, על תוכניתו ברדיו ירושלים, "מוצ"ש חי עם מנחם טוקר".


בכנס הרדיו השני שנפתח אמש (א) בחיפה, משתתפות כל תחנות הרדיו בישראל, עיתונאים, שדרים, עורכים, מפיקים ואנשי אקדמיה. שיא הכנס הוא טקס חלוקת הפרסים לתוכניות הרדיו ולמגישים המצטיינים, בהנחיית טל ברמן ואביעד קיסוס. הפרסים מחולקים בקטגוריות תוכנית השידור המצטיינת, תחנה מצטיינת בתחום הקהילה, תוכנית מוסיקה מצטיינת, תוכנית בידור, תגלית הדור הבא, תוכנית TALK RADIO ופרס השדרן המצטיין ע"ש שוש עטרי ז"ל. בין המשתתפים בכנס ניתן למצוא את מוטי שקלאר, נורית דאבוש, אורלי וילנאי, אבי בניהו, עמנואל רוזן, אורי אורבך, קובי אריאלי, רבקה מיכאלי, דידי הררי ואחרים.


בנימוקיהם לזכייה בפרס אמרו השופטים: "מנחם טוקר משדר מדי מוצ"ש את תוכניתו ברדיו ירושלים. התוכנית, שיועדה במקור לקהל המאזינים החרדי בירושלים, הפכה במהרה לקונצנזוס הזוכה לקהל מאזינים רחב, חרדי וחילוני. טוקר שידר בעברו ברדיו מורשת, רדיו קול חי וערוץ 7, וכיום הוא משדר ברדיו ירושלים והושאל גם לרדיו תל אביב. תוכניתו הייחודית, רווית ההומור, משלבת מוסיקה חרדית וחילונית, ונותנת במה תרבותית חוצת מגזרים. טוקר מקדם בתוכניתו אמנים צעירים מהמגזר החרדי ומביא אותם לחשיפה רחבה. תוכנית זו נבחרה הן בשל תרומתה לגישור בין החרדים לחילונים בירושלים באמצעות ההומור המוצלח של טוקר".


תוכניות הנוספות שזכו הן תוכניתו של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה" בקטגוריית ה-Talk Radio, התכנית "דידי לוקאלי" של דידי הררי המשודרת גם היא ב "רדיו ללא הפסקה", בקטגוריית "תוכנית השידור המצטיינת", ו"רגעי קסם" של רשת ב של קול ישראל בקטגוריית תוכנית המוסיקה המצטיינת.

הזוכים נבחרו על ידי חבר השופטים בראשותו של השופט בדימוס שלי טימן, ד"ר מרדכי נאור, עידית בן יאיר, סמדר שילוני ויוסי גיספן.