כנס "תשובה מאהבה" של מכון מאיר מצרף לשורותיו קהל יעד מפתיע: ילדים מגילאי חמש ומעלה. לכנס, המופק זו השנה התשיעית ברציפות ומתקיים בבנייני האומה, מגיעים מידי שנה למעלה מ-5,000 גברים ונשים, ושומעים שיעורים מפי מרצים כגון הרב אבינר, הרב ליאור אנגלמן, הרב דב ליאור, הרב יהושע שפירא, הרבנית שרה אליסף והרבנית עידית איצקוביץ. ייחודו של הכנס בנוכחי, ביוזמה ייחודית ומשעשעת המופקת על ידי ערוץ מכון מאיר: כנס תשובה לילדים.


"הכנס לילדים מיועד לילדים מגיל חמש ולהוריהם", אומר יורם בירס, מנהל ערוץ מאיר. "זו פעם ראשונה שיש לילדים כנס שלם משלהם. מנחי הכנס שייצרו את המעטפת הם אסי וטוביה מערוץ הילדים של מכון מאיר, והם יארחו במהלכו הצגות שונות, בין השאר תיאטרון נקודה טובה ותיאטרון סצנה ".



אסי צובל מערוץ הילדים של מכון מאיר, כותב המופע והמנהל האמנותי שלו, מספר כי הכנס נותן מענה לילדים שבימי התשובה "מסתובבים בין הרגליים של אבא ואימא ולא כל כך מבינים על מה מדובר. בכנס אנחנו מנסים להעביר להם את עולם התשובה דרך שירה ומשחק".


"מדובר במופע ראשון מסוגו, בהיקף כזה. במופע ייפגשו הילדים עם טוביה ואסי, בשירים וסיפורים, שיארחו הצגות שישתלבו בסיפור הכללי, וגם יזכו לקבל ברכות מהרב דוב ביגון, ראש מכון מאיר, ובעזרת השם גם מהראשון לציון, הרב שלמה עמר. הילדים יעברו חוויה שתחבר אותם לאווירת הימים הנוראים ותפתח להם שנה חדשה מתוך תורה ואמונה, בחוויה, בכיף, בצחוק ובהומור, כמו שאנחנו עושים בתוכניות הילדים".