הצעת החוק של חבר הכנסת אופיר פינס מהעבודה, מקבלת חיזוק נוסף. בעקבות הפרסום בכיפה על יוזמתו של פינס, לפיה תיאסר הפרדה בין נשים לגברים בתחבורה ציבורית, הודיע פורום הנשים הדתיות - "קולך", על תמיכתו בהצעה זו.

בהודעה שהעבירה תנועת "קולך" לכיפה נאמר כי לפני חודשים ספורים פנה ארגון קולך אל חברי הכנסת, לפעול לעצירת התהליך המתפשט של אפליה ודיכוי המתרחש לעין כל בתחבורה הציבורית במדינת ישראל - הפרדת גברים ונשים, וכפיה על הנשים לשבת בחלקו האחורי של האוטובוס".

לדברי נשות הארגון, הפניה לחברי הכנסת נעשתה בעקבות "מספר מקרים של אלימות, השפלה, פגיעה נגד נשים ונערות שלא ישבו במקום הנכון לדעתם של הגברים".

לטענת נשות הארגון "מדובר במעשה קיצוני של אפליה, דיכוי והשפלה, המתהדר באצטלה של כשרות למהדרין ושל תוספת קדושה, ללא כל בסיס הלכתי. אנו, ארגון נשים דתיות המחויבות להלכה, מדגישות - אין כל יסוד הלכתי לאפליה זו! לעומת זאת התורה וההלכה מדגישות את חובת שמירת כבודו של הזולת, ובכלל זה כבודן של נשים, כדברי חכמים גדול כבוד הבריות שדוחה לא תעשה שבתורה. לא לחנם השוו חכמי ישראל בין השפלה לבין שפיכות דמים וקבעו כי נוח לו לאדם שיפול לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים.

כל אדם זכאי לנסוע בתחבורה ציבורית באופן חופשי כפי שנראה לו. אי מימוש הזכות הזו פותח פתח למה שעלול לארוב לנו מעבר לפינה - ההסדר הבא, שבו יאלצו ערבים, גויים וכו לשבת במקומות נבדלים, ואף תיאסר עליהם הנסיעה כלל. הפרשיות ההיסטוריות ההן טרם נשכחו. בל תהיה ישראל פלטפורמה להפליה דומה על רקע מגדרי".

את דבריהן מסיימות נשות קולך בקריאה לחיזוק המהלך, "אנו בקולך מברכות את ח"כ פינס על יוזמת החקיקה הברוכה וקוראות לכל חברי הכנסת לתמוך בה ולעצור את התהליך החברתי הפוגע הזה".