חברת הכנסת לשעבר גילה פינקלשטיין, האישה הראשונה שכיהנה כחברת כנסת במפלגה דתית, אינה עוצרת וממשיכה להפתיע גם אחרי שעזבה את משכן הכנסת. בימים אלה נכנסת פינקלשטיין לתפקידה החדש כדיקאנית הסטודנטים במכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון.

לדברי אנשי המכללה, מינוי זה הינו חלק ממהלך כולל שמובילה המכללה, במטרה לשפר ולחזק את הקשר עם הסטודנטים במכללה. במסגרת תפקידה תהיה פינקלשטיין אחראית על הקשר עם הסטודנטים והטיפול בבעיות פרט הן ברמה האקדמית והן ברמה המנהלית, וכן תשמש כראש מנהל הסטודנטים.

לשפר את מעמד המורה

פינקלשטיין, שאף כיהנה כסגנית יו"ר הכנסת, שימשה בכנסת, בין השאר, כחברה בוועדת החינוך, התרבות והספורט, כיושבת ראש ועדת משנה בנושא לקויי למידה, וכן כחברה בשדולה להשכלה גבוהה בישראל. בתקופת כהונתה הצליחה פינקלשטיין להעביר מספר שיא של 15 הצעות חוק בקריאה שלישית, ופעלה לקידום החינוך, זכויות הנשים, ההגנה על ילדים וקטינים והשמירה על צביונה היהודי של מדינת ישראל. על כן נבחרה במהלך הכנסת ה- 16 לתואר סגנית אלוף החקיקה בכנסת ולח"כית מצטיינת.

לדברי פינקלשטיין, בכוונתה לשפר את מעמד המורה בישראל דרך פעילותה במכללה, ולהמשיך את פעילותה למען ליקויי הלמידה באקדמיה, פעילות אותה התחילה עוד בכנסת. "אני רואה את התפקיד כהמשך טבעי ל-33 שנים בהן פעלתי בשדה החינוך בכנסת ומחוצה לה", אומרת הדיקאנית, "מטרתי הינה לקדם את חזונה של המכללה - להיות יחידת עילית שכל הנכנס בשעריה ולומד, מביא ערך מוסף לשיפור מערכת החינוך בישראל ומצטרף לטובי הכוחות העוסקים בתחום ההוראה שאנו כה זקוקים להם. אני מאמינה כי כמכללה לחינוך, אנו חייבים להיות הטובים ביותר. בתפקידי החדש אפעל בכדי לתת לסטודנט אווירה מיטבית, הרגשה אישית של בית ומשפחה תומכת, ודאגה לכל פרט בחייו הסטודנטיאליים. נעניק יחס מיוחד למגורשי גוש קטיף, שהממשלה מפנה להם עורף וממשיכה לפגוע בהם, ונהפוך את הלמידה במכללת גבעת ושינגטון לחוויה מיוחדת, בשיתוף עם הסטודנטים".

"המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון, שמחה על נכונותה של חברת הכנסת לשעבר גילה פינקלשטיין להצטרף לסגל המכללה" מוסיף ד"ר אביעזר וייס, ראש המכללה, "בחירתה לתפקיד נעשתה הן בשל הניסיון הרב בתחום החינוך שהיא מביאה עמה, הן בשל היכרותה הרבה עם תחומי הציונות הדתית, והן מפני שהיא ידועה ביחס האישי והחם שלה בכלל ולסטודנטים בפרט".