בעוד יום-יומיים תפנו לקניון הקרוב לקנות לילדכם ולקרוביכם מתנות לחנוכה, כמנהג "דמי חנוכה". ניתנת לכם הזדמנות לשלב בין הנאה מעבודות מקסימות לעידוד יוזמות חברתיות ותמיכה במוסדות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ויחד עם זאת ליהנות מחוויה של תרומה ישירה לקהילה.


תחת הסיסמא "בואו לתת כדי לקבל יותר" יזמה אולפנית ישורון יריד ענק לקראת חג החנוכה בו ימכרו מוצרים מעשי ידיהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים, כאשר בכל פריט הושקעה תשומת לב רבה וקפדנית.


ביריד ניתן יהיה לרכוש מגוון מתנות ייחודיות: בקבוקי ליקר שוקולד של "טל חיים" המיוצרים ע"י נשים נתמכות; פריטי אומנות בעץ ובבד המיוצרים ע"י תשושי נפש במסגרת עמותת "שיקום אחר"; עוגיות בטעם ביתי הנאפות על ידי בני הנוער המשתתפים בפרוייקט "קוקיות"; סידורי פרחים ושוקולדים מעוצבים בידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים העובדים בסטודיו "אנד גוי"; נרות וסבונים עשויים בעבודת יד של דיירי "שק"ל"; תכשיטים פרי יצירתם של תלמידי "חטיבת שלום", והרשימה עוד ארוכה.


במסגרת ההכנות ליריד, יצאו בנות האולפנית לביקור בסדנאות היצירה של הארגונים השונים וחברו לעשייה במקום, ואת התוצרים תוכלו לראות בעצמכם, ביריד.


מטרת היריד הינה לתת במה לעשייתם המרגשת ומעוררת ההתפעלות של הארגונים השונים, וליצירותיהם הייחודיות של אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. בכך מביאה האולפנית לידי ביטוי את תפיסתה החינוכית כי חברה בריאה הינה כזו הנותנת מקום של כבוד לכל אדם ומאפשרת לו להיות חלק ממנה.


ההכנסות במלואן, הן כמובן לטובת הארגונים המשתתפים.


היריד יתקיים באולפנית ישורון בפתח תקוה בימים ראשון ושני (כ"ב וכ"ג כסלו- 2-3/12).