ממרח חמאה מתוצרת אוליביה

קודם כל עליי לציין כי למוצר אין שם, רק סלוגן: הטעם חמאה השומן רק ¼. נשבעת לכם שזה שמו של המוצר. בחירה שיווקית מעניינת, עכשיו עלינו לבדוק את אמיתות ההכרזה - אז אכן, השומן הוא רק רבע מחמאה קונבנציונאלית, אבל עדיין 17.6 גר שומן למאה גרם. נכון שזה לא הרבה כי מדובר בממרח, אבל, איך נאמר זאת בעדינות? הטעם מיונז, השומן עדיין גבוה. אם מישהו מחפש ממרח להרטיב בו את הלחם, ישנן חלופות טעימות ודיאטתיות יותר.

ממרח אוליביה בטעם חמאה, 150 גר, 7.90 ₪.

ממרח חמאה קלה של טרה

הבעיה העיקרית של הממרח חמאה קלה של טרה, הוא שאין שום קשר לחמאה. המרקם הוא של גבינה מותכת, והטעם נע בין סביר לטעם לוואי חזק. ממרח חמאה קלה של טרה .....

ממרח חמאה קלה של טרה, 200 גר, 10.90 ₪.

ממרחמאה של תנובה

אז למי ההשוואה עשתה טוב? לממרחמאה של תנובה.

נתחיל עם האמת הכואבת - מבין השלושה זהו המשמין מכולם. כ"כ משמין שהוא אפילו לא משווק כתחליף חמאה, אלא כממרח חמאה מוקצף. אנחנו עוד לא הבנו למה הכוונה, אבל זה עובד. זה נמרח בקלות, המרקם נעים והטעם מעולה, ומספיק למרוח ממנו מעט כדי להנות ללא יותר מידי רגשות אשמה קלוריים. ממרחמאה תנובה, 140 גרם, 6 ש"ח



נסיינים המכירים מקרוב חטיפי בריאות שונים קיבלו לטעום את חטיף הבריאות הארוגני של ארומה. החטיף מורכב משיבולת שועל, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, שומשום, צימוקים וסוכר חום. כל המרכיבים, לטענת ארומה, אורגניים. אז בניגוד לכל שאר החטיפים שמשווקים כבריאות החטיף של ארומה הוא באמת בריא. רק שיש לו טעם של שומשום. שומשום זה טעים, אבל בחטיף שאמורים להיות בו כל כך הרבה דברים טובים, הטעם הוא בעיקר של התקמצנו עלינו בדברים היקרים. מה שלא הפריע לארומה לגבות 8 שקלים על חטיף קטן.

ארומה, 40 גרם, 8 ש"ח.


ולפינתנו האהובה, המוצר ההזוי: אופניים שרוכבים עליהם הצידה. כן, זה אמיתי. כמעט בלתי אפשרי להסביר איך זה עובד ולכן מצורף סרטון ששווה אלף מילים. אבל גם אלף סרטונים לא יסבירו לנו - למה זה טוב?