שירה תמיד חשבה שמרכך כביסה זאת המצאה צרכנית מיותרת, השוואה בין שני מרככי כביסה שונים גרמה לה לתובנות חדשות ולהתאהב.

בספר אם יש גן עדן מתואר אחד החיילים כבעל אמא משקיענית שמכבסת את בגדיו בבדין. ניסינו את המרכך הירוק (כנראה שביונילוור הבינו שאף אחד לא מאמין שקיים ריח עינבלי גשם). ההוראות לצרכן מציעות יחס של פקק לארבע ק"ג כביסה, שזאת אמת מידה משונה כשמכונת הכביסה מתחילות מחמש ק"ג, אבל גם מילוי תא המרכך לא השפיע על הכביסה- סוגי בדים שונים יצאו כולם קשים ולא נעימים למגע, והריח חסר השם התנדף במהירות.

בדין באריזה ירוקה, 4 ליטר, יונילוור ישראל.


אז איך שיניתי את דעתי והתחלתי להאמין במרכך כביסה? בזכות מרכך הכביסה של סנו. בהתחלה הייתי סקפטית- למוצר ריח חזק של מיץ, אבל עד מהרה חששותי התפוגגו. הבגדים נשארים רכים ועם ריח נעים. הריח נשאר לאורך זמן, וקיבל מחמאות רבות. זוג מצעים שכובס ואוחסן יצא מארגז המצעים עם ריח רענן ונקי. חסרון יחידי- נמצא בעיקר ברשתות הגדולות. הייתי צריכה לחפש בכמה מקומות כדי למצוא עוד אחד. אז קניתי עוד שניים ליתר בטחון.

סנו מקסימה בניחוח טרופי, 4 ליטר מיוצר ע"י סנו.

לאחר שסיימתי לטפח את הכביסה, עברתי לטיפוח עצמי. המסקרה ‘lash art של קרליין מבטיחה לעבות, להאריך ולהפריד ריסים. המסקרה שמוגדרת על ידי קרליין כמקצועית, ומבטיחה להעניק עד 120% נפח לריסים. המסקרה אכן ממלאת אחר הציפיות - הריסים הוארכו, נצבעו ונשארו כך למשך שעות רבות. למברשת צורה מיוחדת המעגלת את הריסים באופן מרשים. השורה התחתונה על פי נסיינית המדור - קרליין מצליחים להוכיח פעם נוספת שזול אין פירושו פחות מוצלח.

Lash art, 10 מ"ל, מיוצר ע"י אינטרקוס איטליה עבור קרליין.

אחד התחומים בהם ישראל נמצאת הרחק מעל שאר המדינות הוא אגף מוצרי חלב. יופלה מוציאה מוצר חדש בגזרת היופלייט- אגף הדלי קלוריות. דגמנו את יופלייט בתוספת בוטנים מצופים קרמל. הגביע כולו מכיל 150 גרם יוגורט 1.5% שומן ו22 גר תוספת. הבוטנים היו קשים ללעיסה והיחס בין התוספת ליוגורט לא פרופורציונאלי - בקושי מרגישים את היוגורט. הגביע כולו מכיל 229 קלוריות, לגמרי לא דל קלוריות.

יופלייט עם בוטנים בקרמל, 172 גרם, מיוצר ע"י תנובה.

ומוצר השבוע- שעון שגורם לשעה לרחף על קירות החדר בטכנולוגיה תמוהה. השעון אף מאחל איחולים שונים במשך היום ובימות השנה כגון - לילה טוב, שנה טובה. חסרונות - השעון עולה 459 ₪, זוהר בצבע אדום, ובכלל מי רוצה שהשעון שלו ישדר מסרים מרחפים על הקיר?