כבר מספר חודשים שעובדים במרץ ynet על ערוץ תוכן חדש, ynet" יהדות". השם הלא מקורי הוא כמובן פרי התחרות בין האתרים NRG ו ynet. הערוץ שעתיד לעלות באופן חגיגי ביום ראשון הקרוב בסמיכות לחג הנטיעות, יתחרה ישירות מול NRG יהדות הותיק. כל ניסיון לחלץ מynet התיחסות לתחרות נתקל בסרוב אלגנטי.

בין הצוות החדש של הערוץ ניתן למצוא את עורך הערוץ, אלעד טנא, מי שהיה עד כה ראש דסק החדשות של ynet. נטע סלע, הכתבת לענייני דתיים של ynet, קובי נחשוני, לשעבר כתב ברדיו קול חי, ואורי אורבך, מגל"צ.

בראיון עם עורך הערוץ, אלעד טנא, קיווה טנא ש"המעבר מדסק החדשות לערוץ החדש הוא ירידה לצורך עליה". לדבריו "מעבר לעיסוק בנושאי יהדות, על-פי מיטב המסורת העיתונאית של ynet, האתגר הגדול הוא לעשות דבר שטרם נעשה עד כה - לקיים ערוץ יהדות שיעניין לא רק אנשים דתיים אלא יפנה גם אל כל ישראלי באשר הוא".

הערוץ היהדות החדש יסקר חדשות מן העולם היהודי בארץ ובעולם, ויכלול מדורים קבועים בנושאי פרשת השבוע,תרבות המגזר ומפגש עם קהילות דתיות. בנוסף ניתן יהיה לקרוא טורים אישיים מפי עטם של אורי אורבך, אריאנה מלמד, אפרת שפירא רוזנברג ואחרים.


מדור נוסף, שיפעל בשיתוף רבני "צהר" יאפשר לגולשים החילונים להצטרף לחגיגת השו"ת הקיימת באתרים הדתיים, ולהפנות שאלות בנושאים הלכתיים לרבני צהר. ללא ספק זהו אחד הפרויקטים היותר שאפתניים של הערוץ שכן אם להעריך לפי המצב באתרים הדתיים המוצפים בשאלות הגולשים, יאלצו בצהר לרדת מהר מהעץ- חבל.

כששאלנו "מה יהיה בגורלם של הטוקבקים האכזריים?" הבטיח טנא, שגם הם יותאמו לאופי הערוץ וישתדלו להיבדל בכך מהטוקבקים המתלהמות במדורים האחרים ב ynet.